Trekëndëshi i Bermudës midis shkencës dhe legjendës

5 Gusht 2022, 16:12 / MISTERE ALFA PRESS

Trekëndëshi i Bermudës midis shkencës dhe legjendës

Le të bëjmë një eksperiment.

 Imagjinoni që jeni në një aeroplan që po kalon Oqeanin Atlantik. 

Papritur ka një tronditje dhe fillon turbulenca. 

Qielli bëhet i zi; në horizont mund të shohim re të vogla qetësuese. 

Shenja e rripit të sigurimit ndizet dhe piloti ju thotë se avioni po fluturon mbi Trekëndëshin e Bermudës .

Bëjini vetes këtë pyetje:

A do të mjaftonte vetëm përmendja e kësaj zone për të kushtëzuar frikën tuaj?

Është shkruar shumë për Trekëndëshin e Bermudës. 

Anijet u zhdukën me ekuipazhin dhe u rishfaqën pa, anijet tregtare të fundosura, avionët të zhdukur kushedi se ku ...

Prospekti nuk është më i miri, por le ta pranojmë:

Trekëndëshi famëkeq i Bermudës është thjesht një legjendë

Origjina e legjendës

Le të fillojmë me përkufizimin. 

Për Trekëndëshin e Bermudës nënkuptojmë një pjesë të Oqeanit Atlantik prej 1,100,000 km² që ka 3 pika gjeografike për kulm. 

Në veri është Bermuda, ishulli kryesor i arkipelagut me të njëjtin emër, në jug pika më lindore e Porto Rikos dhe në perëndim pika më jugore e Floridës.

 Sipas mitit, lidhja e këtyre tre kulmeve do të formonte një trekëndësh të mallkuar ku nga shekulli i nëntëmbëdhjetë e në vazhdim thuhet se janë zhdukur rreth 300 anije dhe 75 avionë.

Emri i tij historik dhe i frikshëm, i kompletuar me variacione në stilin "Trekëndëshi i Djallit" ose "Trekëndëshi i vdekjes", lindi në vitet 1960 si pasojë e një rryme pseudo-gazetare të inauguruar nga artikujt e Edward Van Winkle Jones dhe George Sand për Miami Herald dhe për revistën Fate .

Por sipas shkrimtarëve më me imagjinatë, çfarë ndodhi brenda Trekëndëshit të Vdekjes?

Për të shpjeguar teoritë paranormale, le të fillojmë me dy incidente të famshme.

Fluturimi 19 dhe USS Cyclops

E para është ajo e Fluturimit 19, e bërë edhe më e famshme nga prania e saj në filmin e regjisorit amerikan Steven Spielberg, “ Takime të ngushta të llojit të tretë” . 

Më 5 dhjetor 1945, 5 avionë luftarakë të marinës amerikane TBM Avenger u ngritën mbi Atlantik për një stërvitje, por diçka shkoi keq. 

Pilotët ishin të papërvojë dhe vetë kapiteni Stivers, kryeinstruktori i grupit, nuk e njihte mirë zonën. 

Ndërsa aeroplanët fluturonin mbi Trekëndëshin e Bermudës, thirrje konfuze mbërriti në kullën e kontrollit në Fort Lauderdale, Florida.

Pastaj, asgjë. 

Luftëtarët bombardues u zhdukën nga radari dhe marinsat dërguan menjëherë hidroavionin Martin Mariner për t'i kërkuar.

Nëse lëmë qiejt dhe fokusohemi në frontin detar, vlen të përmendet incidenti i cili përveç skenarëve të luftës, shkaktoi humbjen më të madhe të jetëve në historinë e marinës amerikane.

Po flasim për tragjedinë e USS Cyclops, një anije furnizimi që në vitin 1918 lundroi nga Brazili për të transportuar 10800 ton mangan në Baltimore. 

Sipas raportimeve të asaj kohe, 4 marsi po lundronte me diell dhe pa stuhi në horizont, por teksa kaloi trekëndëshin e Bermudës, të gjitha komunikimet u ndërprenë.

As rrënojat dhe as një trup i vetëm i 306 anëtarëve të ekuipazhit nuk u gjetën kurrë.

Teoritë e fantashkencës

Në mungesë të një dinamike të qartë të të dy incidenteve, imagjinata e shkrimtarëve u çlirua dhe natyrisht, kryesimi më i nxehtë, nëse mund ta quash kështu, ishte ai i alienëve. 

Në veçanti, ufologu amerikan Morris Jessup ishte i bindur se në shtratin e detit të zonës së mallkuar kishte një bazë nënujore të jashtëtokësorëve që nuk i pëlqenin mysafirët e padëshiruar.

Kolegët e tjerë të tij përqafojnë teoritë e multiversit, me praninë e boshllëqeve hapësinore-kohë të afta për të thithur anijet dhe aeroplanët në udhëtime ndonjëherë me një drejtim, ndonjëherë vajtje-ardhje.

 Është interesante se në 1881 varka e Ellen Austin u zhduk në ajër dhe u rishfaq e paprekur dhe pa pilot.

Shpjegimet e mundshme shkencore

Në radhë të parë duhet marrë parasysh faktori i gabimit njerëzor. 

Të gjithë anëtarët e Fluturimit 19 nuk ishin të njohur me zonën dhe pasi humbën, mund të kenë mbetur pa karburant. 

Po kështu, Cyclops mund të jetë fundosur sepse mbante një ngarkesë shumë përtej aftësive të tij strukturore.

Një tjetër skenar jo i parëndësishëm është se shumica e aksidenteve ndodhën në kohë kur standardet dhe teknologjitë e sigurisë nuk ishin si ato aktuale dhe shumë pilotë u detyruan të fluturonin mbi Atlantik në kushte të pasigurta. 

Nga Evropa, në fakt, ju mund të bëni një ndalesë të vetme në Azores, pastaj duhej të vazhdonit në Bermuda për mbi 3000 kilometra. 

Kjo rrugë tregtare përfaqësonte fluturimin më të gjatë pa ndalesë jashtë shtetit dhe duke u mbështetur vetëm në një tank, i cili nuk mund të mbushej me karburant vetëm njëherë aeroplanët po udhëtonin në kufirin e mundësive të tyre.

Një pyetje tjetër:

Pse nuk ka gjetje rrënojash dhe kufomash?

Shkenca thekson se Trekëndëshi i Bermudës është ende një zonë tropikale dhe, sipas një studimi nga Universiteti i Southampton, kushtet e tij të veçanta klimatike dhe mjedisore mund të shkaktojnë stuhi që vijnë nga veriu dhe jugu, të cilat, nëse kalojnë njëra-tjetrën, favorizojnë krijimi i valëve anormale 30 metra të larta të afta për të gëlltitur edhe një anije imponuese siç është USS Cyclops në një kohë shumë të shkurtër.

Nuk duhet të harrojmë as që në ato ujëra ndodhet Gulf Stream, një lloj lumi në oqean me një temperaturë të sipërfaqes rreth 26 gradë.

Konkluzione

Në thelb, Trekëndëshi nuk ka mallkim. 

Në vitin 2013,WWF nuk e klasifikoi Trekëndëshin në 10 zonat më të rrezikshme të detit në botë.

Shkurtimisht, nëse kemi parasysh se është ende një rrugë tregtare shumë e trafikuar, përqindja e saj e aksidenteve - ato reale dhe të verifikueshme - është absolutisht normale.

 Realiteti është se  mallkimi i Trekëndëshinjë është një legjendë e lindur për të shitur libra. 

Mund të flini të qetë, ka dete shumë më të rrezikshme./alfapress.al

 

Po ndodh...