Private state

The General Directorate of Road Transport Services signed the contract to build the new headquarters. According to the contract, the building will have 6105 square meters of construction area and will cost 6.8 million euros.
On average, 1120 euros per square meter of construction.
But if VAT is included to make the same comparison with the private market, the cost is 8.2 million euros. So about 1350 euros per square meter. Without any expenses for the land because the land belongs to the state.
What would happen in Tirana, if private builders would build at the same cost as DPSHTRR?
Duke qenë se ndërtuesi privat i jep gati gjysmën e sipërfaqes ndërtimore pronarit të tokës, me shifrat e godinës së DPSHTRR, kostoja e ndërtimit në Astir duhet të dilte minimalisht 2700 euro për metër katrorë. Ndërsa çmimi i shitjes duhet të fillonte nga 3 mijë euro metri.
Këto janë llogaritë e thjeshta, që tregojnë se shteti ka një problem shumë të madh. Po menaxhohet si çiflig privat.
Shikoni vetëm bilancet e kompanive publike.
Bilanci i fundit i KESH i publikuar është ai i vitit 2020.
Bilanci i fundit i OSHEE-s i publikuar është ai i vitit 2019.
Tani bilancet kanë filluar të mos i publikojnë në kohë edhe Albcontrol, Albpetrol bashkë me soj e sorrollop. Kurse bilancin e DPSHTRR nuk e ka parë ndokush ndonjëherë jashtë kazanit të pushtetit. Te gjitha kompani ose institucione publike jashtë buxhetit, që menaxhohen si prona private. Terr gjithandej.
Dhe në këta rast natyrshëm lindin disa pyetje.
Sa para fiton në vit Drejtoria e Shërbimeve të Transportit Rrugor, që ka luksin dhe ndërton me 1350 euro për metër katrorë në tokën e saj?
Sa para fiton DPSHTRR, që i del të ndërtojë dhe autopark dhjetëra milionë euro në Elbasan?
Sa para fiton DPSHTRR, që ka ndërtuar dhe rindërtuar me dhjetëra godina për drejtoritë rajonale nëpër të gjithë Shqipërinë? Madje ka shpenzuar para edhe për të ndërtuar dhe rindërtuar qendrat e kontrollit teknik, të cilat duhet t’i kishte ndërtuar koncesionari që iku, sipas marrëveshjes koncesionare. Por SGS u tolerua, të merrte fitimet dhe të mos i ndërtonte qendrat përkundrejt një pagese modeste.
Dhe në fund fare, nëse DPSHTRR fiton kaq shumë para sa që ka mundësi të kontraktojë Boerin për t’i projektuar godinën dhe të paguajë 7 milionë euro për ta ndërtuar atë, a mos është më mirë që të ulen tarifat e shërbimeve për qytetarët?
Sepse godinat, edhe nëse janë të domosdoshme, mund të ndërtohen edhe me më pak para, pa qenë nevoja të kenë kosto fasade 400 euro për metër katrorë për të realizuar fantazitë e Boerit dhe shokëve të Fugës.
Ky është shteti privat.
Happening now...
83 mandates are not immunity for Rama's friends
ideas
top
Alfa recipes
TRENDING 
services
- POLICE129
- STREET POLICE126
- AMBULANCE112
- FIREFIGHTER128
