8 misteret ushtarake që askush nuk u jep dot shpjegim

16 Gusht 2022, 12:30 / MISTERE ALFA PRESS

8 misteret ushtarake që askush nuk u jep dot shpjegim

Nga Madeline Hiltz, War History Online

Bota ushtarake është plot me mistere të pazgjidhura që janë rrëqethëse dhe intriguese. Më poshtë janë disa nga misteret më të frikshme ushtarake nga një sërë ngjarjesh të ndryshme që mbeten të pazgjidhura ende sot.

Ndoshta këto mistere do të zgjidhen një ditë, por për momentin nuk ka asnjë shpjegim të vetëm për këto ngjarje.

Megjithëse Foo Fighters janë krijuar në vitet 1990, ata e morën emrin e tyre nga një fenomen shumë misterioz dhe ende i pazgjidhur nga Lufta e Dytë Botërore. Gjatë Luftës së Dytë Botërore, pilotët e avionëve amerikanë dhe britanikë i dallonin shpesh dritat e shndritshme të fikura në distancë, raporton abcnews.al.

Ata fillimisht supozuan se këto drita vinin nga avionët rusë ose gjermanë – derisa drita filloi të lëvizte. Raportet tregojnë se objektet ishin të kuqe, portokalli ose jeshile. Dritat mund të ndryshojnë drejtim dhe të fluturojnë më shpejt se çdo avion i mundshëm ushtarak.

Këto drita u emërtuan pas fjalëve të përdorura nga personazhet në filmin vizatimor të zjarrfikësve “Smokey Stover”, “foo fighters”. Edhe pse ka shumë teori se çfarë mund të jenë këto drita, ky mister ushtarak mbetet i pazgjidhur.

Zhdukja e nënkolonelit Paul Whipkey ka habitur historianët  dhe mbështetësit e vërtetë të krimit që nga vitet 1950. Faktet janë aq të paqarta sa që në fakt u shfaq në sezonin e tretë të emisionit Misteret e Pazgjidhura.

Në fillim të viteve 1950, nënkoloneli Paul Whipkey e gjeti veten të stacionuar në Fort Ord, Kaliforni, me forcat ajrore të Shteteve të Bashkuara. Ai ishte një nga individët e parë që dëshmoi testet e bombës atomike, por shëndeti i tij u përkeqësua për shkak të pasojave të testeve atomike me te cilat ai punoi.

Më 10 korrik 1958, Whipkey vendosi të largohej nga Fort Ord dhe të shkonte në Monterey, Kaliforni, vetëm një milje nga baza e tij, por ai nuk mbërriti kurrë. Pesë javë pas zhdukjes së Whipkey, makina e tij e braktisur gjendet gati 500 milje larg në një pjesë të largët të Luginës së Vdekjes, ndërsa makina ishte e ndezuar.

Ushtria besonte se ai ishte i stresuar nga detyra e tij dhe, kështu që ai la makinën dhe shkoi në shkretëtirë, ku me siguri kjo është edhe arsyeja e vdekjes së tij.

Në vitin 1977, ushtria shkatërroi të gjitha dosjet në lidhje me rastin e Whipkey, duke e bërë të pamundur shqyrtimin e shumë enigmave në zhdukjen e tij. Megjithatë, shumë nga familja dhe miqtë e Whipkey besojnë se ai ishte pjesë e CIA-s dhe vdiq gjatë një misioni, raporton abcnews.al.

Natyrisht, gjatë Revolucionit Amerikan, pati shumë viktima. Për të ndihmuar ushtarët e plagosur, u ndërtua një spital në qytetin Easton, Pensilvani. Mjekësia në shekullin e 18-të nuk ishte ende aq efektive sa mjekësia moderne, dhe të dhënat mjekësore nuk ruheshin. Megjithatë, besohet se qindra ushtarë kanë vdekur në këtë spital.

Gjatë kohës së luftës, veçanërisht në shekullin e 18-të, ishte e zakonshme që spitalet të përballeshin me shumë viktima nga lufta. Megjithatë, spitali në Easton nuk mbajti fare të dhëna se ku i varrosën të viktimat e luftës, raporton abcnews.al.

Nuk kishte ende një varrezë zyrtare në qytetin e Easton, kështu që supozimi më i lehtë është se ata të gjithë ishin varrosur në një varr masiv.

Megjithatë, nuk ka pasur asnjë të dhënë në lidhje me këtë varr masiv.

Baroni i Kuq ka hyrë në histori si një nga luftëtarët më vdekjeprurës të të gjitha kohërave, me mbi 80 vrasje të konfirmuara gjatë Luftës së Parë Botërore. Ai ishte një kërcënim serioz për forcat aleate për pjesën më të madhe të Luftës së Parë Botërore derisa u qëllua në mënyrë misterioze.

Dikush do të mendonte se do të gjenin individin përgjegjës për rrëzimin e një prej pilotëve më famëkeq në histori, por vrasësi i Baronit të Kuq nuk u gjet kurrë. Një pilot kanadez i quajtur Roy Brown pretendoi se kishte rrëzuar Baronin e Kuq, por ekspertët, historianët dhe mjekët kanë rënë dakord se avioni i Baronit të Kuq u rrëzua nga toka dhe jo nga ajri.

Megjithatë, në fund të fundit ende nuk e dimë se kush ishte përgjegjës për rrëzimin e avionit të Baronit, raporton abcnews.al.

Ralph Sigler ishte një oficer 47-vjeçar i Inteligjencës Ushtarake kur u gjet i vdekur në dhomën e tij të motelit pranë Fort Meade, Maryland, më 13 prill 1976. Fillimisht, vdekja u cilësua si vetëvrasje, por gjatë përgatitjeve për funeralin, vajza e tij vuri re se i ishte thyer hunda, i mungonin dhëmbët dhe kishte mavijosje të çuditshme në trup që nuk përputheshin me vetëvrasjen.

Sigler punoi si agjent i dyfishtë për Shtetet e Bashkuara nga viti 1966 deri në vdekjen e tij. Gjatë gjithë dhjetë viteve të tij në kundërspiunazh, Sigler shpesh i dha informacione të rreme Bashkimit Sovjetik.

Besohet se falë punës së tij, janë identifikuar 14 agjentë të SVR(shërbimi i inteligjencës së jashtme ruse). Megjithatë, nga mesi i viteve 1970, Sigler filloi të shqetësohej  se rusët po bëheshin dyshues ndaj tij, gjë që mund ta kishte bërë atë t’u shpërndante informacion shtesë sovjetikëve, raporton abcnews.al.

Në këtë kohë, edhe FBI-ja po dyshonte për besnikërinë e tij. Sigler u detyrua të bënte një test poligrafik, i cili tregoi se ai ishte jashtëzakonisht i zgjuar. I shqetësuar për mirëqenien e tij, ushtria organizoi që Sigler të qëndronte në një motel.

Familja e Sigler beson se ai u torturua dhe u vra nga agjentët sovjetikë në vend që të vdiste nga vetëvrasja. Përveç plagëve të marra Sigler, telefonata e tij e fundit me gruan e tij ishte jashtëzakonisht e dyshimtë, duke deklaruar se ai po “vdiste” dhe se “nuk gënjeu kurrë”.

Megjithatë, ai u nderua më vonë me kryqin e Legjionit të Meritës për sakrificat e tij.

Është interesante, por e vetmja gjë për të cilën të dyja palët mund të bien dakord gjatë Luftës së Vietnamit ishte se ata hasën shkëmbime të dhunshme me një krijesë të ngjashme me njeriun që kishte flokë të kuqërremtë dhe tipare si majmun.

Këto krijesa njiheshin si “majmunët e shkëmbinjve” ose “batututs” siç quhen në Vietnam. Ata ishin 1.82 cm të gjatë.

Ata kishin gjymtyrë të gjata dhe mendohej se jetonin së bashku në grupe. Dikush mund të supozojë se majmunët e shkëmbinjve ishin thjesht majmunë armiqësorë që ndiheshin të kërcënuar nga dhuna aq afër shtëpisë së tyre, por çuditërisht nuk ka asnjë specie të vetme të njohur majmunësh në Vietnam, gjë që e bën njeriun të pyesë se çfarë janë këto krijesa.

Më 8 dhjetor 1942 – një vit e një ditë pas sulmit japonez në Pearl Harbor, radari amerikan zbuloi një shkrim jashtëzakonisht të çuditshëm dhe shqetësues.

Marina Amerikane ishte në detyrë në Pearl Harbor, kur papritmas u duk sikur një avion i vetëm po fluturonte nga Japonia, i drejtuar për në hapësirën ajrore amerikane. Kur operatorët e radarit e panë, ishte vonë në mbrëmje dhe qielli ishte i mbuluar me re. Sulmet zakonisht nuk ndodhën kurrë në ato kushte.

Amerikanët nuk donin të përsëritej ajo që ndodhi pak më shumë se një vit më parë, kështu që dërguan dy pilotë për të kapur avionin. Megjithatë, kur arritën, pilotët amerikanë u tronditën kur zbuluan se avioni misterioz që shfaqej në radar ishte një avion P-40 që nuk ishin përdorur që nga sulmi në Pearl Harbor, raporton abcnews.al.

Kur iu afruan avionit, zbuluan se ai ishte i mbushur me vrima plumbash dhe mjetet e uljes ishin shkatërruar plotësisht. Ata gjithashtu raportuan se kishin parë pilotin të rrëzuar mbi kabinë, me kostum të njollosur dhe gjak të freskët.

Mjaft e frikshme, piloti i avionit lëvizi pak, buzëqeshi dhe bëri me dorë dy avionët amerikanë. P-40 më pas ra në tokë dhe u rrëzua në një fushë. Kur ekipet e kërkimit eksploruan rrënojat, ata nuk gjetën asnjë trup dhe asnjë shenjë të pilotit.

Ekipi i kërkimit gjeti një ditar që tregonte se avioni ishte vendosur në Mindanao, afërsisht 1300 milje larg nga Pearl Harbor. Historianët besojnë se kjo histori nuk ka ndodhur kurrë, përkundrazi se ishte një histori fiktive. Sidoqoftë, është drithëruese!

Më 5 dhjetor 1945, pesë bombardues  Grumman TBF Avengers, të njohur kolektivisht si Fluturimi 19, “ u zhdukën”. Për të kërkuar avionët, u angazhua marina por edhe varka “fluturuese” e përdorur për kontrollin e  bombarduesve u zhduk.

Asnjë trup apo rrënoja nga avioni u gjetën kurrë. Megjithëse zhdukja e bomdarduesve, varkës “fluturuese” Mariner dhe 27 burrave në bord ndihmuan në krijimin e mitologjisë rreth Trekëndëshit të Bermudës, zhdukja e vërtetë ka ndoshta një shpjegim logjik, raporton abcnews.al.

Skenari më i mundshëm është që udhëheqësi i tyre, Togeri i Marinës Charles Taylor u çorientua, ku si përfundim avionëve iu mbarua gazi dhe u rrëzuan në Atlantik.

 

Po ndodh...