Firma e kriptomonedhave tërhiqet nga marrëveshja e Uefa Champions League

2 Shtator 2022, 16:38 / SPORT ALFA PRESS

Firma e kriptomonedhave tërhiqet nga marrëveshja e Uefa Champions

Crypto.com është tërhequr nga një marrëveshje sponsorizimi me Uefa-n për Champions League. Marrëveshja, me vlerë 428 milionë funte gjatë pesë sezoneve, thuhet se ka rënë në "momentin e fundit", mes shqetësimeve për rritjen e rregullimit të kriptove.

Faqja e këmbimit të kriptomonedhave ishte vendosur të zëvendësonte Gazprom pasi UEFA ndërpreu lidhjet me ofruesin rus të energjisë për shkak të luftës në Ukrainë.

Shqetësimet mendohet se lidhen me kufizimet e mundshme ligjore tregtare.

Gjatë viteve të fundit asetet dixhitale kanë lëvizur nga skajet e ekonomisë dhe kanë hyrë në rrjedhën kryesore, me gjithnjë e më shumë marrëveshje sponsorizimi të futbollit që po konfirmohen.

Si Chelsea ashtu edhe Atletico Madrid nënshkruan një marrëveshje me platformën tregtare WhaleFin dhe Manchester City kanë OKX si partnerin e tyre të veshjeve të stërvitjes.

Watford më parë ka pasur Bitcoin si sponsor të klubit dhe ka pranuar kriptomonedhën në klub .

Vitin e kaluar, sulmuesi spanjoll David Barral bëri historinë e futbollit kur kalimi i tij nga Real Madrid te DUX International de Madrid u pagua për përdorimin e Bitcoin.

Sipas UEFA-s, sektori i kriptomonedhave ka ndihmuar pjesërisht klubet të mbushin rrjedhat e të ardhurave që u humbën si rezultat i pandemisë.

Por kritikët thonë se ka shqetësime për paqëndrueshmërinë e tregut të kriptove – veçanërisht se rënia e çmimit të argumenteve mund t'i ekspozojë fansat ndaj borxheve të mundshme.

Pavarësisht këtyre marrëveshjeve fitimprurëse të sponsorizimit, Bitcoin ka rënë pothuajse 70% nga niveli i tij historik i nëntorit 2021, Ethereum ka rënë më shumë se 70%, dhe disa shkëmbime kriptosh kanë pushuar nga puna punëtorët në masë.

Në qershor, Crypto.com shkurtoi pothuajse 5% të fuqisë punëtore - rreth 260 punonjës - sipas shefit ekzekutiv Kris Marszalek.

Crypto.com është platforma e kriptove me rritjen më të shpejtë me më shumë se 10 milionë përdorues në mbarë botën.

Faqja, e cila ka selinë globale në Singapor, ka gjithashtu marrëveshje sponsorizimi me Formula 1, Kampionatin Botëror të Hokejit në Akull dhe Kupën e Botës FIFA 2022 në Katar.

Ajo gjithashtu ka shumë marrëveshje të mëdha sponsorizimi në sportet amerikane, duke i përfunduar përpjekjet e saj të marketingut në fillim të këtij viti me një reklamë që shfaq legjendën e basketbollit LeBron James që u transmetua gjatë mbulimit televiziv të Super Bowl.

 

Po ndodh...