Firma e kriptomonedhave tërhiqet nga marrëveshja e Uefa Champions League

Crypto.com është tërhequr nga një marrëveshje sponsorizimi me Uefa-n për Champions League. Marrëveshja, me vlerë 428 milionë funte gjatë pesë sezoneve, thuhet se ka rënë në "momentin e fundit", mes shqetësimeve për rritjen e rregullimit të kriptove.
Faqja e këmbimit të kriptomonedhave ishte vendosur të zëvendësonte Gazprom pasi UEFA ndërpreu lidhjet me ofruesin rus të energjisë për shkak të luftës në Ukrainë.
Shqetësimet mendohet se lidhen me kufizimet e mundshme ligjore tregtare.
Gjatë viteve të fundit asetet dixhitale kanë lëvizur nga skajet e ekonomisë dhe kanë hyrë në rrjedhën kryesore, me gjithnjë e më shumë marrëveshje sponsorizimi të futbollit që po konfirmohen.
Si Chelsea ashtu edhe Atletico Madrid nënshkruan një marrëveshje me platformën tregtare WhaleFin dhe Manchester City kanë OKX si partnerin e tyre të veshjeve të stërvitjes.
Watford më parë ka pasur Bitcoin si sponsor të klubit dhe ka pranuar kriptomonedhën në klub .
Vitin e kaluar, sulmuesi spanjoll David Barral bëri historinë e futbollit kur kalimi i tij nga Real Madrid te DUX International de Madrid u pagua për përdorimin e Bitcoin.
Sipas UEFA-s, sektori i kriptomonedhave ka ndihmuar pjesërisht klubet të mbushin rrjedhat e të ardhurave që u humbën si rezultat i pandemisë.
Por kritikët thonë se ka shqetësime për paqëndrueshmërinë e tregut të kriptove – veçanërisht se rënia e çmimit të argumenteve mund t'i ekspozojë fansat ndaj borxheve të mundshme.
Pavarësisht këtyre marrëveshjeve fitimprurëse të sponsorizimit, Bitcoin ka rënë pothuajse 70% nga niveli i tij historik i nëntorit 2021, Ethereum ka rënë më shumë se 70%, dhe disa shkëmbime kriptosh kanë pushuar nga puna punëtorët në masë.
Në qershor, Crypto.com shkurtoi pothuajse 5% të fuqisë punëtore - rreth 260 punonjës - sipas shefit ekzekutiv Kris Marszalek.
Crypto.com është platforma e kriptove me rritjen më të shpejtë me më shumë se 10 milionë përdorues në mbarë botën.
Faqja, e cila ka selinë globale në Singapor, ka gjithashtu marrëveshje sponsorizimi me Formula 1, Kampionatin Botëror të Hokejit në Akull dhe Kupën e Botës FIFA 2022 në Katar.
Ajo gjithashtu ka shumë marrëveshje të mëdha sponsorizimi në sportet amerikane, duke i përfunduar përpjekjet e saj të marketingut në fillim të këtij viti me një reklamë që shfaq legjendën e basketbollit LeBron James që u transmetua gjatë mbulimit televiziv të Super Bowl.
Po ndodh...
83 mandatet nuk janë imunitet për shokët dhe shoqet e Ramës
ide
top
receta Alfa
TRENDING 
shërbime
- POLICIA129
- POLICIA RRUGORE126
- URGJENCA112
- ZJARRFIKESJA128
