Spanish media: Tourism in Albania on the rise, but the main challenge is the fight against poverty and crime

2023-09-14 11:32:27 / EKONOMI&SOCIALE ALFA PRESS

Spanish media: Tourism in Albania on the rise, but the main challenge is the
Many times our country and life here has attracted the attention of foreign media who have written articles about Albania.

The Spanish daily "El Pais" writes that our Balkan country is experiencing the flourishing of travelers, but according to the article, the main challenges in Albania are the fight against poverty and organized crime. Nearly 40 years after the death of Enver Hoxha, the leader who turned Albania into one of the most isolated countries in Europe, tourism has experienced a very rapid growth in recent months, writes journalist Francisco de Zarate.

The article continues: 

The number of foreign visitors in May was 2.5 times more than in the same month of 2019.

The small Balkan country has surpassed pre-pandemic figures since autumn 2021, while major tourist destinations such as France and Italy have yet to return to previous levels.

Albania offers affordable prices, crystal clear waters and exoticism.

These are the foundations of a digital marketing campaign that has drawn thousands of tourists this summer to a country of 2.8 million that has had to recruit more workers from India, Bangladesh and Pakistan, among other countries. , to meet the increase in demand.

"Of the five hotels we've stayed in, four opened last year and one this year," said Marcos Fernández, from Madrid, Spain, who visited Albania in August.

“I gjithë vendi është në ndërtim e sipër”, shtoi ai.

Shqipëria regjistroi një rritje prej 45% nga viti në vit, në numrin e lejeve të ndërtimit në vitin 2021, duke reflektuar një tendencë rritëse që, sipas të dhënave të qeverisë, u kryesua në vitin 2022 nga sektori i hotelerisë, i cili regjistroi një rritje prej 55% në biznes.

“Në krye të rritjes së turizmit dhe punimeve ndërtimore që pasuan tërmetin e vitit 2019, bumi i ndërtimeve është edhe për shkak të remitancave të dërguara nga diaspora e konsiderueshme prej 1,2 milionë shqiptarësh jashtë vendit, e cila përbën më shumë se 9% të PBB-së së vendit”, sipas vlerësimeve të Bankës Botërore.

Në Shqipëri, bujqësia ka përfaqësuar tradicionalisht burimin kryesor të punësimit, por tashmë është kthyer edhe në një gjenerues të këmbimit valutor.

Megjithëse mikrobujqësia familjare mbizotëron ende në një vend që ishte i vetë-mjaftueshëm në vitet 1980, produktiviteti është rritur me të njëjtin ritëm si eksportet, me 15,6% për shitjet e huaja të pjeprit, shalqinjve, domateve, trangujve dhe agrumeve, ndër kulturat e tjera.

“Të dhënat e eksportit bujqësor kishin filluar të rriteshin para pandemisë, në 2017 dhe 2018. Më pas u rikuperua në vitin 2022 dhe ka ecur kryesisht mirë në vitin 2023”, tha Meleq Hoxhaj, një studiues i pavarur dhe bashkëautor i një pune kërkimore mbi lidhjen midis globalizimit dhe papunësisë në Shqipëri.

“Humbjet e vendeve të punës që mund të kenë ardhur nga mekanizimi i shpejtë i fshatit shqiptar janë kompensuar nga rritja e eksporteve”, tha ai.

Progresi

“Shqipëria ishte në fund të Evropës dhe Azisë Qendrore për sa i përket niveleve të varfërisë dhe në 30 vjet ajo ka arritur një nivel të lartë të mesëm të të ardhurave me pothuajse të gjithë treguesit që lëvizin në drejtimin e duhur”, tha Emanuel Salinas, përfaqësues i Bankës Botërore në Tiranë.

“Varfëria ka qenë në rënie të vazhdueshme dhe PBB-ja është rritur me shpejtësi”, shtoi ai.

Ju nuk keni nevojë të ktheheni në vitet 1990 për të vërtetuar progresin.

“Midis 2010 dhe 2019, PBB-ja për frymë u rrit me një normë mesatare vjetore prej 2,9%”, sipas Bankës Botërore.

Në vetëm shtatë vjet, varfëria është zhvendosur nga 41,5% e popullsisë (2016) në 23,9% (2023). Eliminimi i kësaj shifre nuk është sfida e vetme e jashtëzakonshme e vendit.

Shqipëria tani përballet me një problem që vende si Argjentina apo Venezuela vetëm mund ta ëndërronin, domethënë presionin rritës mbi monedhën vendase të krijuar nga fluksi masiv i valutës së huaj nëpërmjet investimeve të huaja, remitancave, turizmit dhe eksporteve bujqësore. Nga 135 lekë që duheshin për të blerë një euro një dekadë më parë, vitet e fundit ajo kishte kaluar në kufirin 120 lekë për euro. Kjo barrierë u thye sërish në korrik 2023, kur monedha shqiptare u mbiçmua në 101 lekë për euro.

“Për të zbutur këtë presion, Banka e Shqipërisë ka tërhequr euron nga tregu, por kjo nuk ka mjaftuar. Ndonëse mbiçmimi i fortë i lekut është përmbysur pak, sërish është një barrë e madhe për kompanitë eksportuese, të cilat si nxitje kanë marrë disa rimbursime taksash nga qeveria”, tha Hoxhaj.

The Albanian government is aware that tax incentives and foreign exchange interventions only serve as a deterrent, and it has decided to develop digital export services and improve innovation and competitiveness in the agriculture and tourism sectors.

Although the strategy may not yield immediate results, one thing is clear, a revalued currency can be a challenge.

Happening now...

ideas