Dhjetë kuriozitete për Titanikun që ndoshta nuk i dinit

20 Prill 2022, 08:52 / JETË ALFA PRESS

Dhjetë kuriozitete për Titanikun që ndoshta nuk i dinit

RMS Titanic supozohej të ishte një triumf i inxhinierisë . E ndërtuar në Belfast, anija ishte më e madhja në botë në kohën e saj. Në vitin 1912, anija luksoze u nis në udhëtimin e saj të parë nga Southampton, Angli për në New York City. Njerëzit kishin kërkuar të rezervonin vende në bord.

Çmimet e biletave të klasit të parë ndryshonin, ku më e lira kushton 30 paund, ekuivalenti me rreth 4,000 € (4,330 dollarë) sot. Shumë nga të ftuarit sigurisht që mund ta përballonin atë - të ftuarit e pasur përfshinin manjatin e pasurive të paluajtshme dhe pronarin e hotelit John Jacob Astor, një nga njerëzit më të pasur në botë në atë kohë, si dhe biznesmenin Benjamin Guggenheim dhe dashnoren e tij. Të gjithë donin të bënin histori si pasagjerët e parë në Titanikun .

Të tjerë e panë kalimin si një shans për të gjetur një jetë më të mirë në Amerikën e Veriut. Askush nuk e dinte se Titaniku nuk do të arrinte kurrë destinacionin e tij përfundimtar. Natën e 14 prillit 1912, vapori goditi një ajsberg dhe udhëtimi i parë përfundoi në katastrofë. Shumë mite dhe legjenda kanë qarkulluar rreth aksidentit deri në ditët e sotme. Këtu janë 10 fakte për Titanikun që mund t'i keni humbur.

1. Nuk ka dylbi në dorë

Natën fatale të 14 prillit, marinari Frederick Fleet ishte në vëzhgim. Ai ishte një marinar me përvojë që lundronte që në moshën dymbëdhjetë vjeçare. Thuhet se ishte shumë ftohtë në folenë e sorrës atë natë kur Fleet pa një masë të errët në ujë - pika e parë e ajsbergut - dhe ua raportoi rrezikun eprorëve të tij. Oficeri i parë u përgjigj menjëherë, por ishte tepër vonë.

Flota i mbijetoi fatkeqësisë dhe më vonë deklaroi për rekord se nuk kishte pasur dylbi. Dylbitë ishin në një kabinet të mbyllur dhe çelësat i kishin lënë një oficer që nuk ishte në bord. Një pjesë e ekuipazhit ishte zëvendësuar pak para kalimit të parë të Atlantikut, dhe ky oficer ishte në mesin e atyre që u zëvendësuan. Ai duhet të ketë harruar të lërë çelësin në anije.

2. Banda vazhdon të luajë

Sapo Titaniku goditi ajsbergun dhe ishte e qartë se anija do të fundosej, mbretëroi kaos dhe ajri u mbush me frikë dhe britma të pasagjerëve që përpiqeshin të hipnin në varkat e shpëtimit. Muzikantët e linjës, megjithatë, vendosën të luanin në kuvertën e avionit luksoz. Për më shumë se dy orë pas përplasjes, grupi ende po përpiqej të qetësonte njerëzit e frikësuar në bord . Të tetë muzikantët humbën jetën në aksident. Ky gjest emocionues nga grupi mund të shihet në filmin kult të regjisorit James Cameron të vitit 1997, Titanic .

3. 'Bëhuni britanikë, djema, jini britanikë'

Asnjë nga inxhinierët në Titanikun nuk mbijetoi. Kapiteni Edward John Smith thuhet se ka inkurajuar ekuipazhin e tij me fjalët: "Bëhuni britanikë, djema, jini britanikë".

Burra të tjerë, përfshirë nga klasa e parë, gjithashtu preferuan të vdisnin me nder. Biznesmeni Benjamin Guggenheim raportohet të ketë thënë, "Ne jemi veshur më të mirën tonë dhe jemi të përgatitur të zbresim si zotërinj". Manjati i pasurive të paluajtshme John Jacob Astor gjithashtu thuhet të ketë thënë me hidhërim: "Kam kërkuar akull, por tani kjo është qesharake". Ai ndihmoi një grua të re dhe një fëmijë emigrant në një varkë shpëtimi.

Nga rreth 2240 pasagjerë, vetëm 700 i mbijetuan katastrofës.

4. Pirja për të qëndruar ngrohtë

Deti atë natë kishte një temperaturë prej rreth zero gradë Celsius (27 gradë Fahrenheit), një temperaturë në të cilën një person normalisht mund të mbijetonte vetëm për një maksimum prej 15 minutash.

Charles Joughin, bukëpjekësi kryesor në Titanikun, është një nga të mbijetuarit më të famshëm të fatkeqësisë. Edhe pse ai u zgjodh si kapiten i njërës prej varkave të shpëtimit, ai vendosi të hiqte dorë nga vendi i tij pasi në varkën e shpëtimit kishte tashmë marinarë për ta drejtuar atë.

Joughin zbriti me anijen që po fundosej, por piu aq shumë alkool paraprakisht sa nuk e ndjeu më të ftohtin e ujit në të cilin notonte. Pasi kaloi dy orë duke notuar në ujë, ai u tërhoq në një varkë shpëtimi të përmbysur dhe përfundimisht u kap nga një anije shpëtimi.

5. Dashuria në Titanik

Historia e dashurisë së Rozës dhe Xhekut e paraqitur në filmin " Titaniku " të James Cameron  është një trillim i pastër. Por në Titanikun kishte të dashuruar që pësuan një fund tragjik.

Një shembull është bashkëpronari i dyqanit amerikan Macy's dhe gruaja e tij: Isidor dhe Ida Straus. Ata e kishin kaluar dimrin në Evropë dhe po ktheheshin në shtëpi për në Nju Jork. Të dyve iu ofrua një vend në një varkë shpëtimi, por Isidor refuzoi - për sa kohë që fëmijët dhe gratë ishin ende në anijen që po fundosej, ai nuk donte të hipte.

Gruaja e tij Ida, nga ana tjetër, nuk ka dashur të shpëtohet pa burrin e saj dhe mësohet se ka thënë: “Nuk do të ndahem nga burri. Ashtu siç kemi jetuar, ashtu do të vdesim së bashku.” Disa pllaka përkujtojnë çiftin që zgjodhi të ndante vdekjen, duke përfshirë një në dyqanin Macy në New York City.

6. Pse nuk kishte mjaft varka shpëtimi?

Anija duhet të kishte 32 varka shpëtimi, dhe ndërsa projektuesi fillestar e kishte planifikuar këtë, kompania e transportit ishte e bindur se linja e linjës ishte e sigurt dhe se të kishte më shumë varka shpëtimi thjesht do të zinte hapësirë ​​në kuvertë. Në një anije si kjo, rehatia ishte e një rëndësie të madhe.

Kompania në fakt nuk ka shkelur asnjë ligj sigurie, pasi sipas rregulloreve të kohës, numri i varkave bazohej në peshën e anijes, jo në numrin e pasagjerëve. Ishte një llogaritje fatale. Me 16 varkat e shpëtimit dhe katër varkat e palosshme që ishin në bord, vetëm 700 njerëz mund të shpëtoheshin.

7. Arti parashikon jetën

Ndoshta përpara se të emërtonte avulloren Titanic, kompania e transportit White Star Line duhet të kishte lexuar librin e autorit Morgan Robertson "Futility", botuar në 1898.

Romani tregoi historinë e një anijeje të madhe dhe luksoze të quajtur Titan që godet një ajsberg ndërsa lundronte midis SHBA-së dhe Anglisë – njësoj si Titaniku në jetën reale.

8. Kërkimi i gjatë për mbytjen e anijes

Shumë individë u nisën për të gjetur Titanikun e fundosur, por vetëm 73 vjet pas katastrofës, në vitin 1985, arkeologu nënujor Robert Ballard arriti të gjente rrënojat në Atlantikun e Veriut dhe ta fotografonte për herë të parë. Ai e financoi këtë përpjekje duke rënë dakord të kërkonte mbetjet e dy nëndetëseve të fundosura në një mision sekret të marinës amerikane. Më pas ai kishte dymbëdhjetë ditë në të cilat iu lejua të përdorte pajisjet e marinës për të gjetur Titanikun.

Në një thellësi prej 3,800 metrash (12,470 këmbë), në errësirën e përjetshme, ai gjeti rrënojat e ish anijes luksoze. Zbulimi erdhi pikërisht në kohë, pasi mikrobet ishin vendosur tashmë në anijembytur dhe kishin filluar të dekompozonin Titanikun pjesë-pjesë; përfundimisht do të bëhet pluhur. Shkencëtarët dyshojnë se rrënojat do të zhduken deri në vitin 2030. Megjithatë legjenda me siguri do të mbetet.

9. Përshtatje filmike të njohura dhe jo aq të njohura

Adaptimi më i njohur filmik i historisë së Titanikut është ndoshta hiti i James Cameron-it i vitit 1997. Filmi fitoi 2.5 miliardë dollarë (2.3 miliardë euro) dhe konsiderohet si një nga filmat më të suksesshëm në historinë e filmit – ai fitoi njëmbëdhjetë Oscar.

Por kishte edhe adaptime të tjera filmike. E para u bë në vitin 1912, në të njëjtin vit që avulli u rrëzua. Ai titullohej "Shpëtuar nga Titaniku" dhe rolin kryesor e luajti një i mbijetuar i fatkeqësisë. Një film Titaniku u realizua gjithashtu në Gjermani gjatë Luftës së Dytë Botërore, por nazistët e përdorën këtë version filmi si një mjet propagande kundër SHBA-së dhe Mbretërisë së Bashkuar.

10. Titaniku në krahasim sot

Që nga viti 1912, shumë anije pasagjerësh kanë lundruar në Atlantik dhe Titaniku ka kohë që është tejkaluar në përmasa nga anije të tjera të panumërta. Anija më e madhe e lundrimit, që do të nisë këtë vit, quhet Wonder of the Seas. Ai do të ketë një gjerësi prej 66 metrash (216 këmbë), krahasuar me 28 metra (92 këmbë) të Titanikut. Ekziston gjithashtu një ndryshim i qartë në lartësi: mrekullia e deteve ka 72.5 metra (238 këmbë) dhe Titaniku vetëm 53 metra (173 këmbë).

 

Po ndodh...