Pse një pikturë në Katedralen e Naumburgut po shkakton polemika

Në 1519, piktori Lucas Cranach Plaku (1472-1553) u ngarkua të krijonte altar për Katedralen e Naumburgut. Por vetëm disa dekada më vonë, në vitin 1541, ato u shkatërruan nga ikonoklastë radikalë protestantë, të cilët mendonin se veprat ekstravagante të artit si këto i shpërqendronin besimtarët nga devotshmëria e vërtetë.
Shumë vepra të shenjta të artit u humbën në Mesjetë në një mënyrë të ngjashme. Vetëm dy pjesë të veprës në Katedralen e Naumburgut, e konsideruar si një nga kishat më të shquara të Gjermanisë, mbijetuan.
Por tani, pas gati 480 vitesh, katedralja protestante ka edhe një herë një altar të plotë.
Në veprën me tre krahë të njohur si një "altar retable", një strukturë që ndodhet ose mbi altarin e një kishe, dy nga imazhet origjinale të Cranach janë në një pikturë të re nga artisti Michael Triegel. Vepra e re e altarit është treguar i piktorëve nga periudha të ndryshme, dhe projekti quhet "Triegel takon Cranach".
Vetë kisha ka mirëpritur mijëra vizitorë çdo vit. Katedralja e Shën Pjetrit dhe Palit ndodhet në qytetin e vogël të Naumburgut, që ndodhet rreth 40 kilometra nga Leipzig. Kisha, e cila u përcaktua si një sit i Trashëgimisë Botërore të UNESCO-s në vitin 2018, është e famshme botërore jo vetëm për gdhendjet e saj mesjetare në gurë nga shekulli i 13-të, por edhe për skulpturat e saj të ngjashme me donatorët, të konsideruara si kryevepra.
Piktura e Triegel përshkruan një skenë pothuajse të shenjtë në stilin e pikturës së Rilindjes. Maria shfaqet si një grua rinore, e cila i jep shikuesit djalin e saj të porsalindur. Në këmbët e saj, vajzat luajnë muzikë, ndërsa në sfond njerëzit mbajnë rreth saj një copë leckë si për mbrojtje.
Duke parë nga afër, shikuesit do të dallojnë gjithashtu një rabin dhe një burrë të veshur me një kapele të kuqe bejsbolli, zgjedhje që vështirë se priten për një vepër të tillë fetare.
'Lidhur me katedralen'
Triegel thotë se është ndjerë “i lidhur me katedralen që nga fëmijëria”. Artisti 53-vjeçar nga qyteti gjerman i Erfurt është aktualisht një nga piktorët më të rëndësishëm të artit fetar në vend. Ai fitoi vëmendjen ndërkombëtare për një portret të vitit 2010 të Papa Benediktit XVI të atëhershëm.
Disa vite më vonë, artisti u pagëzua dhe u bë anëtar i Kishës Katolike.
Triegel ka krijuar një seri veprash fetare në stilin e pikturave të Rilindjes, duke përfshirë piktura për altarë në kishat më të vogla protestante në Saksoninë e Poshtme në 2004 dhe 2005 dhe vepra të mëdha për disa kisha katolike në Frankoni.
Megjithatë, altari i Naumburgut mund të konsiderohet arritja më ambicioze e artistit deri më sot.
Një burrë nga Roma
Triegel nuk i shmanget shtimit të prekjeve personale në pikturat e tij. Ai riprodhoi tiparet e vajzës së tij në një vajzë që qëndronte pranë Marisë. Bashkëshortja e tij është shfaqur edhe në veprat e mëparshme. Është pjesë e mënyrës personale të artistit për t'iu afruar të mëdhenjve të pikturës së Rilindjes.
Personi në pikturë i veshur me një kapele të kuqe bejsbolli është një i pastrehë që ai pa në një rrugë në Romë. Triegel donte ta pikturonte, iu afrua dhe ra dakord për një tarifë që burri të ulej si model. Tani ai përfaqëson apostullin Pjetër.
Mbi supin e Marisë, teologu protestant Dietrich Bonhoeffer (1906-1945), i ekzekutuar nga nazistët në prill 1945, i shikon shikuesit në sy.
Fondacionet e Katedrales së Bashkuar (“Vereinigte Domstifter”), një fondacion shtetëror i pavarur nga kisha rajonale protestante, vendosi qëllimisht të porosiste punën.
Ministria ekumenik i Vatikanit, kardinali Kurt Koch, shprehu shpresën se "altari i rinovuar Marian i Naumburgut" do të bëhet "një simbol i unitetit të rinovuar kishtar".
Një ceremoni për të kremtuar veprën e re ishte gjithashtu unike, siç u bë nga peshkopi protestant rajonal Friedrich Kramer dhe homologu i tij katolik, peshkopi Gerhard Feige. Prifti i katedrales Michael Bartsch e quajti gjithashtu "bashkimin ekumenik" një "shenjë shprese". Kështu, një altar qëndron si një shenjë pajtimi në kontrast me shprehjen e urrejtjes me atë që u shkatërrua origjinali.
Një përgjigje për statusin e gjithë botës?
Nëse, nëse ose altari do të lejohet jo të mbetet në pozicionin e tij aktual është për debat. Muajt e fundit, përfaqësuesit e autoriteteve për mbrojtjen e monumenteve dhe ICOMOS, një punë joqeveritare e dedikuar për veprat e monumenteve të botës, kanë krijuar libra.
Organizata pretendon tavolina e altarit se duket pamjen e statujave të mëdha të kishës. Një pengesë e tillë mund t'i kushtojë kishës titullin e saj të Trashëgimisë Botërore të UNESCO-s, gjë që bën të rezultojë në pak vizitë që në Naumburg çdo vit.
Mosmarrëveshja u përshkallëzua pasi u ngrit dhe u shenjtërua tavolina e altarit. ICOMOS dhe qeveria rajonale e Saksoni-Anhalt po vendos që altari të vendoset shpejt në katedrale.
Deri më tani, Fondacionet e Bashkuar ishin të vendosur në atë që nuk ishte në gjendje të qëndrojë në qendrën e tij në korin perëndimor të kishës për tre vitet e para, pasi nuk ka marrë një vendim për ta lënë atë përgjithmonë. Tani ata duan të shkurtojnë fillimin e fillimit në 4 dhjetor 2022.
Megjithatë, për shkak se dikush mund të ecë në pjesën tjetër e pasme të veprës së Triegel, shumë pretendojnë se nuk janë komprometuar dhe ajo nuk duhet të zhvendoset.
Puna e Triegel-it, në fund të fundit, ishte pikturuar për t'u përshtatur në rregullin e saj. Nëse "Triegel Meets Cranach" do të lejohet të qëndrojë pas 4 dhjetorit, mbetet për t'u parë.
Po ndodh...
83 mandatet nuk janë imunitet për shokët dhe shoqet e Ramës
ide
top
receta Alfa
TRENDING 
shërbime
- POLICIA129
- POLICIA RRUGORE126
- URGJENCA112
- ZJARRFIKESJA128
