Histori/ Makinat elektrike njiheshin 2 shekuj më parë

Gati dy shekuj më parë makinat elektrike ishin më të zhvilluara se ato me benzinë. Nëse në shekullin e kaluar prodhuesit e makinave elektrike do të ishin më të suksesshëm, e tashmja do të ishte ndryshe.
Makinat e hershme elektrike gjetën një treg fitimprurës për përdorimin e tyre nëpër qytete. Me shpikjen e baterisë nga fizikani francez Gaston Planté, në vitin 1859 u mundësua ndërtimi i baterive të rikarikueshme që ruanin energjinë elektrike në bordin e automjetit. I pari automjeti elektrik që transporton njerëz me burimin e vet të energjisë u testua në Paris në prill 1881 nga shpikësi francez Gustave Trouvé.
Në 1880, Trouvé përmirësoi efikasitetin e një motori të vogël elektrik që ishte prodhuar nga Siemens dhe duke përdorur baterinë e rikarikueshme që sapo ishte prodhuar e vendosi në një biçikletë angleze James Starley, duke shpikur kështu automjetin e parë elektrik në botë. Edhe pse u testua me sukses më 19 prill 1881në Paris, ai nuk mundi ta patentonte shpikjen e tij.
Shpikësi anglez Thomas Parker, që kishte realizuar inovacione të tilla si elektrifikimi i metrosë së Londrës, tramvajve në Liverpool dhe Birmingham etj., ndërtoi makinën e parë elektrike në Ëolverhampton në 1884.
Franca dhe Mbretëria e Bashkuar ishin vendet e para që mbështetën zhvillimin e gjerë të automjeteve elektrike. Inxhinieri gjerman Andreas Flocken ndërtoi makinën e parë elektrike të vërtetë në 1888. Në atë kohë makinat elektrike mbanin gjithashtu rekordin e shpejtësisë para se të dominonin motorët me djegie të brendshme. Rekordi i parë ishte kapja e shpejtësisë 100 km/h (62 mph), nga Camille Jenatzy më 29 prill 1899 në automjetin e tij 'në formë rakete' Jamais Contente, e cila arriti një shpejtësi maksimale prej 105.88 km/h (65.79 m/h).
Në Shtetet e Bashkuara makina e parë elektrike u prodhua në 1890-91 nga Ëilliam Morrison nga Des Moines, Ioëa; automjeti ishte një veturë me gjashtë pasagjerë që arrinte një shpejtësi prej 23 kilometrash në orë (14 mph).
Vetëm në vitin 1895 konsumatorët filluan t'i kushtonin vëmendje automjeteve elektrike, pasi A.L. Ryker prezantoi triçiklin e para elektrik në SHBA. Evropianët kishin 15 vjet që kishin përdorur treçikleta, biçikleta dhe makina elektrike.
Në fund të viteve 1890 dhe në fillim të viteve 1900 u rrit shumë interesi për mjetet motorike. Në fund të shekullit të 19-të, u vunë në përdorim taksitë elektrike me bateri. Në Londër, Ëalter Bersey projektoi një flotë me taksi të tilla dhe i prezantoi në rrugët e Londrës në 1897.
Në të njëjtin vit në qytetin e Nju Jorkut, kompania e Samuelit Electric Carriage and Ëagon filloi të përdorë 12 taksi elektrike. Kompania funksionoi deri në vitin 1898 me deri në 62 taksi që funksionoi derisa u formua Kompania e Automjeteve Elektrike.
Automjetet elektrike kishin një sërë avantazhesh ndaj konkurrentëve të tyre të hershëm të viteve 1900. Ato nuk kishin dridhje, erë dhe zhurmë si makinat me benzinë. Ato gjithashtu nuk kërkonin ndryshimin e marsheve. Makinat preferoheshin gjithashtu sepse nuk kërkonin përpjekje manuale për t'u ndezur, siç bënë makinat me benzinë të cilat kishin një manivelë dore për të ndezur motorin. Makinat elektrike shpesh tregtoheshin si mjete të përshtatshme për femra për shkak të lehtësisë së tyre të funksionimit; në fakt, makinat e hershme elektrike u stigmatizuan si "makina femrash".
Bumi i makinave elektrike fillimisht u pengua nga mungesa e infrastrukturës së energjisë, por në vitin 1912, shumë shtëpi u lidhën me energji elektrike, duke mundësuar një rritje të popullaritetit të makinave. Në Shtetet e Bashkuara në fillim të shekullit, 40 për qind e automobilave ishin me avull, 38 për qind me energji elektrike dhe 22 për qind me benzinë. SHBA u bë vendi ku kishte më shumë makina elektrike, ku regjistroheshin rreth 33,842 makina elektrike. Shitjet e makinave elektrike arritën kulmin në fillim të viteve 1910.
Që në vitin 1896 u propozua një shërbim i baterive të këmbyeshme për të kapërcyer gamën e kufizuar të funksionimit të automjeteve elektrike dhe mungesën e infrastrukturës së rikarikimit. Koncepti u zbatua fillimisht për kamionët elektrikë nga Hartford Electric Light Company përmes shërbimit të baterive GeVeCo. Midis 1910 dhe 1924 ky shërbim mbuloi më shumë se 6 milionë milje. Duke filluar nga viti 1917, një shërbim i ngjashëm i suksesshëm u operua në Çikago për pronarët e makinave të kompanisë Milburn Ëagon.
Arsyeja pse zhvillimi I makinave elektrike ngeci dhe përpjekjet e sotme për tiu kthyer kësaj fushe kërkon një trajtim në vete./Alfapress.al
Po ndodh...
83 mandatet nuk janë imunitet për shokët dhe shoqet e Ramës
ide
top
receta Alfa
TRENDING 
shërbime
- POLICIA129
- POLICIA RRUGORE126
- URGJENCA112
- ZJARRFIKESJA128
