
Ndalohet bullizmi dhe publikimi i përmbajtjeve me AI, partitë firmosin Kodin e Etikës në fushatë

Përfaqësues të partive politike që garojnë në zgjedhjet parlamentare të 11 Majit, kanë firmosur ditën e sotme në ambientet e KQZ-së Kodin Etik, teksa fushata ka nisur prej disa javësh, edhe pse jo zyrtarisht.
Përmes këtij Kodi Etik, partitë politike angazhohen që gjatë fushatës elektorale të ruajnë integritetin e zgjedhjeve dhe të mbështesin parimet themelore të zgjedhjeve demokratike, si integriteti, transparenca, privatësia, siguria, drejtësia dhe kushtet e barabarta të lojës.
Subjektet ndalohen që përmes llogarive të rreme ose bot-e automatike të manipulojn opinionet e zgjedhësve, si dhe u ndalohen dhe trolle, akuza të pabaza ose bullizëm kibernetik.
Gjithashtu, ndalohen edhe përmbajtje manipuluese, duke përfshirë audio, imazhe ose video të gjeneruara me ose pa përdorimin e inteligjencës artificiale, me qëllim paraqitjen e shtrembëruar ose të falsifikuar në mënyrë të rreme ose manipuluese të kandidatëve, zyrtarëve ose çdo pale tjetër të përfshirë në zgjedhje.
Nënshkruesve të këtij kodi u është kërkuar të heqin pa vonesë të çdo përmbajtjeje të publikuar në emër të një pale, nëse ajo përmbajtje është në shkelje të angazhimeve të këtij Kodi Etike.
Ky Kod Etike nënshkruhet mbi baza vullnetare dhe nuk ka për qëllim të zëvendësojë ligje ekzistuese apo ligje që mund të miratohen ne të ardhmen dhe as të ndërhyjë në respektimin e këtyre ligjeve nga nënshkruesit apo palët e tjera të interesit.
Megjithatë, ai është pjesë e një kuadri më të gjerë politikash në nivele të ndryshme qeverisjeje dhe ka për qëllim të jetë plotësues në raport me to. Ky Kod duhet të lexohet në përputhje me aktet ligjore dhe nënligjore përkatëse në vend, si dhe me normat, konventat dhe ligjet ndërkombëtare ku aderon Shqipëria, sidomos me legjislacionin që vjen nga Bashkimi Evropian, me të cilin Shqipëria duhet të përafrohet.
Kodi mbështetet në dokumente të ndryshme ligjore dhe politike.
Ndër më të rëndësishmet janë:
Komisioni Qendror i Zgjedhjeve, i ngarkuar me mbikëqyrjen e zgjedhjeve, ka rol vendimtar në monitorimin e reklamave politike, duke përfshirë edhe reklamat online, në kuadrin e garantimit të integritetit të zgjedhjeve.
Nënshkruesit e këtij Kodi Etike që përfaqësojnë subjektet zgjedhore që planifikojnë të regjistrohen në zgjedhjet parlamentare të vitit 2025 marrin përsipër bashkërisht sa vijon:
iii. targetimin e reklamave dhe përdorimin e çfarëdolloj sistemi të inteligjencës artificiale në shpërndarjen e reklamave.
ide

Rama-Basha dhe evolucioni i të bërit politikë!

Koha nuk i dha të drejtë Rama& Berishës, për asgjë deri tani

Katet Rama-Berisha kanë hipotenuzë mashtrimin!
top
receta Alfa
TRENDING 
shërbime
- POLICIA129
- POLICIA RRUGORE126
- URGJENCA112
- ZJARRFIKESJA128