Apple's long journey, how it went from the brink of bankruptcy to becoming the most valuable company in the world

2025-06-27 16:53:58 / TRENDING ALFA PRESS

Apple's long journey, how it went from the brink of bankruptcy to becoming

Apple is on track to become the first company to be valued at $4 trillion. But "the future wasn't always so bright for the firm."

It's been a busy week for tech titan Apple, which reported on Thursday that its overall sales rose 6 percent in the fourth quarter and "reclaimed its throne" as the world's most valuable company after Nvidia briefly usurped it last week.

And according to the assessment of a Euronews article, the way it has positioned its products has played an important role so far.

In this regard, Euronews Next has taken a look at Apple's history and growth since its inception, as well as its influential devices and software, and what's next for the company.

In 1976, Steve Jobs and Steve Wozniak founded Apple. There was a third founder, Ronald Wayne, but he sold his ownership to Jobs and Wozniak.

The first product was the Apple I microcomputer, which was built in Jobs' garage. It had no keyboard or monitor.

A year later, in 1977, the Apple II was released and the company saw its first major success, as it made Apple the leading computer manufacturer in America and one of the largest IPOs of its time.

But Apple's success "hurt" after Jobs spent too much of the company's time and money on the Apple Lisa.

The expensive desktop computer was unsuccessful after its launch in 1983.

Jobs then moved on to the Macintosh computer, which was a challenge to IBM, the market leader at the time.

The Macintosh commercial was unveiled at the 1984 Super Bowl.

However, a conflict between Jobs and Apple CEO John Sculley, regarding the mismatch in sales expectations for the Lisa and Macintosh, led to Jobs being removed from all duties by the board of directors.

Jobs then left and started a new company, NeXT Computers. His co-founder Wozniak also left Apple for personal reasons.

Apple was doing well until the mid-1990s, but then nearly went bankrupt after facing competition from Microsoft's cheaper computers and failed product releases, such as the Newton tablet.

Apple then acquired Jobs' new company, NeXT, and appointed Jobs as interim CEO after the former CEO left. Jobs then refocused Apple on its computer business and saved it from bankruptcy. A year later, in 1998, the iMac appeared, and a few years later, the Mac OS X operating system was released.

That same year, in 2001, Apple released its first iPod, establishing the company's reputation as a technology innovator.

Apple's secret is "in one word: design," says Tim Danton, editor-in-chief of PC Pro and author of The Computers That Made Britain.

“Apple nuk është kurrë e para që sjell teknologjinë në treg, por kur e bën këtë, sigurohet që të duket shumë mirë dhe të funksionojë pa të meta…”, mendon ai.

Vitet që pasuan panë lëshimin e iPhone në vitin 2007 dhe App Store dhe iPad në 2010.

Në vitin 2011, Jobs mori një pushim dhe emëroi Tim Cook si CEO të Apple. Jobs vdiq më vonë atë vit nga kanceri i pankreasit.

Që nga “marrja e detyrës” nga Cook, Apple ka përshtatur dhe zgjeruar shërbimet e saj për të përfshirë shërbimin e saj të transmetimit të mediave Apple TV+ dhe Apple Music dhe një kufje me realitet të përzier që kombinon realitetin e shtuar (AR) dhe realitetin virtual (VR), Apple Vision Pro, përcjell Telegrafi.

Apple gjithashtu ka hyrë në garën e Inteligjencës Artificiale (AI) me një përmirësim në sistemin operativ iOS 18 dhe katër modele iPhone 16 që kanë një çip të veçantë kompjuterik të nevojshëm për të fuqizuar veçoritë e AI.

Ndërsa kompani të tilla si Samsung dhe Google nxituan me teknologjinë e tyre AI, Apple mori pak më shumë kohë, gjë që vlerësohet se mund ta përballojë.

“Pjesërisht, Apple mund të marrë një qasje pritje-dhe-shih për t’u siguruar që u ofron përdoruesve një përvojë më të mirë e cila është parësore”, ka thënë analisti i teknologjisë Paolo Pescatore.

A mundet Apple të mbajë ritmin?

Cook ka qenë në gjendje “të lundrojë me sukses” përmes sfidave aktuale si tensionet gjeo-politike midis SHBA-së dhe Kinës dhe ngadalësimi i kërkesës nga tregu i saj kinez.

Por Apple ka pasur një problem tjetër me rregullatorët evropianë pasi Akti i Tregjeve Dixhitale (DMA) ka nënkuptuar që përdoruesit evropianë të pajisjeve të Apple mund të shkarkojnë softuer nga jashtë App Store.

Syzet Vision Pro të Apple kanë qenë gjithashtu disi të dështuara, pasi ato janë produkte të shtrenjta dhe janë të rënda për t’u mbajtur për periudha të gjata kohore, vlerëson shkrimi i Euronews.

Por ekspertët janë optimistë për të ardhmen afatgjatë të Apple.

“Unë jam shumë më i sigurt për të ardhmen e Apple se çdo kompani tjetër teknologjike, sepse është kaq e shkëlqyer në mbylljen e njerëzve në ekosistemin e saj”, ka thënë Danton.

“Edhe pse ka shumë vërejtje për Apple, në përgjithësi njerëzit e duan markën. Edhe ata që e urrejnë, me pahir e respektojnë Apple”, shtoi ai.

Kjo është pjesërisht për shkak se modeli i tij i biznesit nuk bazohet në gjërat që njerëzit i urrejnë, si reklamimi dhe pushtimi i privatësisë, shpjegon Danton.

“Kjo do të thotë që Apple mund të thotë se është marka që kujdeset për privatësinë, e cila mund të bëhet edhe më e rëndësishme në dekadën e ardhshme”, shton ai.

 

Happening now...

ideas