Strategjitë e shëndetshme të blerjeve/ Luftimi i obezitetit nis që tek paketimi i ushqimeve

31 Korrik 2022, 15:23 / JETË ALFA PRESS

Strategjitë e shëndetshme të blerjeve/ Luftimi i obezitetit nis

Në vitin 2018, Statistikat e Kanadasë raportuan se gati një në tre kanadezë ishin obezë . Shifra të ngjashme janë raportuar në Australi, por më shqetësuese është SHBA, ku mbi dyzet për qind e popullsisë është obezë . Obeziteti nuk është e vetmja sëmundje e lidhur me dietën për t'u shqetësuar  diabeti është po aq i përhapur.

Kur bëhet fjalë për sëmundje të tilla, dieta dhe aktiviteti fizik ndihmojnë në uljen e mundësisë për t'u diagnostikuar. Në fakt, kur bëhet fjalë për diabetin e tipit 2 , dieta dhe aktiviteti fizik mund të parandalojnë 50 për qind të tij.

Paketimi i ushqimit luan një rol të rëndësishëm në sëmundjet që lidhen me dietën. Ne jetojmë në një mjedis ushqimor që i jep përparësi marketingut, ndonjëherë në dëm të shëndetit tonë .

Merrni parasysh supermarketin mesatar , ku mund të ketë mbi 60,000 produkte të ndryshme në një dyqan. Me kaq shumë konkurrencë, tregtarët e ushqimit duhet të tërheqin vëmendjen e konsumatorëve në mënyrë që ata të blejnë produktet e tyre, jo të një konkurrenti. Kjo është arsyeja pse paketimi i produktit është kaq i rëndësishëm.

Marketingu i ushqimit përdor një sërë taktikash, si përdorimi i ngjyrave të ndezura, të theksuara dhe pamjeve mbresëlënëse, për të provuar dhe bindur konsumatorët të blejnë produkte të caktuara.

Ata gjithashtu ndryshojnë madhësinë e imazheve të ushqimit të shfaqura në produkte - për shembull, madhësinë e çipit në paketimin e Dorito-s ose madhësinë e bukës në një kavanoz me gjalpë kikiriku.

Hulumtimi fundit shikoi se si diçka në dukje e padëmshme, si madhësia e imazheve të ushqimit në paketimin e produktit, mund të ndikojë sa ka gjasa që dikush të blejë një produkt.

Ndërsa madhësia e këtij imazhi mund të duket të jetë e padëmshme, hulumtimi ynë zbuloi se mund të rrisë tërheqjen e ushqimit për konsumatorët: sa më i madh të jetë imazhi, konsumatorët me shije më të mirë besojnë se ushqimi do të jetë, gjë që rrit mundësinë që ata të blejnë produktin.

Arsyeja për këtë është një koncept i quajtur imazhe mendore , i cili sugjeron se mënyra se si njerëzit vizualizojnë një produkt në mendjet e tyre mund t'i bëjë ata të mendojnë se një produkt është më i mirë, me cilësi më të lartë ose, në rastin tonë, më i shijshëm.

Kjo ka implikime kur bëhet fjalë për zgjedhjen e ushqimit . Kur mendoni se cilat ushqime janë më tërheqëse, ju vijnë në mendje ushqimet e padëshiruara, të tilla si patatinat, kokoshkat dhe karamele.

Këto lloj produktesh shpesh kanë imazhe të mëdha, të ekzagjeruara të ushqimit në paketimin e tyre. Duke qenë se madhësia e imazhit të ushqimit në këto produkte është më e madhe, kjo i bën konsumatorët të pështyjnë më shumë psikologjikisht, duke i bindur ata të blejnë dhe hanë këto ushqime më të pashëndetshme.

Ngjyra ka rëndësi

Hulumtimi nuk është i vetmi hulumtim që është bërë mbi zakonet shëndetësore dhe paketimin e produkteve ushqimore.

Hulumtime të ngjashme kanë gjetur gjithashtu se ngjyra e paketimit të ushqimit dhe vendndodhja e imazheve të ushqimit në një produkt gjithashtu ndikon nëse konsumatorët kanë më shumë gjasa të blejnë një produkt.

Kur bëhet fjalë për ngjyrat , e kuqja rrit ndjeshëm shijen e perceptuar të një ushqimi, ndërsa e gjelbra rrit shëndetin e perceptuar të ushqimit.

Imazhet e ushqimit që ndodhen më lart në paketë sugjerojnë se ushqimi është "i lehtë" dhe për rrjedhojë "i shëndetshëm", duke e bërë më të mundshëm që konsumatori të blejë produktin .

Studimet e mëparshme kanë zbuluar gjithashtu se emrat e markave të ushqimeve të padëshiruara mbahen mend lehtësisht nga fëmijët dhe prindërit shpesh dëgjojnë fëmijët e tyre kur bëjnë zgjedhje ushqimore.

Gjithashtu, përdorimi i sinjaleve të semaforit në etiketat e ushqimeve promovon zgjedhje më të shëndetshme ushqimore duke i lejuar njerëzit të identifikojnë përmbajtjen ushqyese drejtpërdrejt në paketimin e ushqimit.

Njohja dhe të kuptuarit se si pamja ndikon në dëshirën e ushqimit është thelbësore për tregtarët dhe ka rezultuar në një gjuhë të veçantë vizuale midis konsumatorëve dhe produkteve.

Kjo u lejon, për shembull, njerëzve me diabet dhe hipertension të gjejnë shpejt ushqimet që janë të përshtatshme për nevojat e tyre në një dyqan ushqimesh.

Megjithatë, ai gjithashtu i bën disa konsumatorë të prekshëm ndaj mashtrimeve të marketingut kur ata nuk janë të vetëdijshëm se si reklamuesit po i manipulojnë ato.

Strategjitë e shëndetshme të blerjeve

Ka disa strategji që konsumatorët mund të përdorin kur blejnë për të ndihmuar në ruajtjen e zakoneve të shëndetshme. Në vend që të fokusohen në imazhet e ushqimit në ambalazh, ne rekomandojmë që konsumatorët të fokusohen më shumë në nevojat dhe kërkesat ushqyese .

Konsumatorët duhet të lexojnë të gjithë etiketën ushqimore përpara dhe mbrapa, në përpjekje për të marrë vendimin më të mirë të mundshëm të informuar dhe të përpiqen të mos ndikohen nga pamja e imazhit në një paketë.

Mos lejoni që madhësia e imazhit të ushqimit t'ju tundojë: disa Pringles ose arinj gomë janë të mirë si një kënaqësi e vogël, por nëse tundoheni nga këto produkte ushqimore sa herë që hyni në ushqimoren tuaj lokale, mund të ketë pasoja të rënda për shëndeti juaj.

Paketimi i produkteve ushqimore nuk ka implikime vetëm për konsumatorët, por edhe për politikëbërësit.

Shumica e qeverive, duke përfshirë atë të Kanadasë, fokusohen në etiketat e ushqimit dhe mënyrën se si tregtarët e ushqimit reklamojnë për konsumatorët e të gjitha moshave, të tilla si rregullat që kufizojnë reklamat e ushqimeve të padëshiruara gjatë karikaturave të mëngjesit të së shtunës. Por rregullimi duhet të fillojë edhe më thelbësisht me vetë paketimin.

Ndërsa mund të duket ekstreme të rregullosh madhësinë e një luge akullore në një kuti të Chapman's, madhësia e imazhit të ushqimit është veçanërisht e rëndësishme kur bëhet fjalë për ushqimin e padëshiruar .

Nëse duam të reduktojmë prevalencën e çështjeve shëndetësore të lidhura me dietën, si obeziteti dhe diabeti, rregullimi i madhësisë së imazheve, që është ajo që shohim para së gjithash në korridorin ushqimor, në produktet ushqimore mund të jetë thjesht ajo që nevojitet.

 

 

Po ndodh...