Renewal of the fiscalization certificate; The new system for online banking payments is expected to launch within 3 weeks

2023-06-12 08:57:41 / EKONOMI&SOCIALE ALFA PRESS

Renewal of the fiscalization certificate; The new system for online banking

Businesses and accountants raise concern that for the renewal of the fiscalization certificate, they now have to wait 15 to 20 days from the 10 days that is the maximum deadline for its withdrawal.

The cause of the delays, according to them and AKSHI, is the malfunction of the online payment module through e-Albania.

The system for online payments of the fiscalism certificate has not been working for 2 months. ANA emphasizes that the malfunction of this module, where payments were made online via debit and credit cards, came after the cyber attack that was caused to one of the second level banks.

The source from the Association of Banks of Albania told "Monitor" that from the communications they have had with ANSH, it is expected that the online payment module will start working within 2 or 3 weeks, but through another second level bank.

Initially, the operation of the system will be with payment from the business account. The confirmation of payment will be sent to ANA from the second level bank and then the subjects will continue with receiving the service.

Uploading the certificate is necessary for businesses, as through this document they use the SelfCare central platform for issuing electronic invoices.

Accountant Armand Mala told Monitor that all subjects were provided with an electronic certificate within 1 hour after the moment of application in cases where they made the payment online.

“Prej gati 2 muajsh moduli për pagesë me kartë nuk punon. Kjo është një problem për bizneset, pasi kur pagesa kryhej me kartë bankare, pagesa konfirmohej direkt dhe certifikata dërgohej për një orë. Tani bizneset presin mesatarisht 15-20 ditë, pasi arkëtimet e pagesave bëhen në sportelet e bankave.

Për të përfunduar procesin e aplikimit duhet të ngarkohet online edhe mandatpagesa. Për verifikimin e mandatpagesave nevojitet më tepër kohë çka krijon këtë vonesë”.

Më herët, subjektet tregtarë ngritën edhe shqetësimin për refuzimin te rinovimit të certifikatës së fiskalizimit (afati i vlefshmërisë është 1 vjeçar) për rastet kur shënohej në të dhënat numri NIPT. AKSHI sqaroi për “Monitor” se arsyeja pse kërkohet që të citohet përfituesi në mandat ishte shmangia e abuzimeve.

Lexoni edhe: Bizneseve u refuzohet rinovimi i certifikatës së fiskalizimit, AKSHI: Për të shmangur abuzimet në mandat pagesë kërkohet edhe NIPTI

Deri në muajin prill 2023, sipas të dhënave të tatimeve për “Monitor”, numri i bizneseve të fiskalizuara ishte 108,414 subjekte. Në raport me totalin e bizneseve aktive 12% e tyre rezultonin të pafiskalizuara.

Administrata tatimore më herët tha se bazuar në analizën e tyre për këtë kategori biznesesh (që ende nuk janë fiskalizuar) 5,800 prej tyre pritet të fiskalizohen së shpejti, pasi janë tatimpagues të rinj.

Arsye të tjera pse pjesa tjetër e bizneseve nuk janë fiskalizuar, sipas tatimeve rezultojnë tatimpagues të cilët rezultojnë aktiv, por nuk ushtrojnë aktivitet dhe nuk çregjistrohen për arsye të detyrimeve tatimore të papaguara, si dhe tatimpagues të cilët kanë mospërputhje të formës ligjore “ambulant” dhe “person fizik”.

Zbatimi i procesit të fiskalizmit u shtri në 3 faza përgjatë 2 viteve. Faza I nisi nga 1 janari 2021 për transaksionet mes enteve publike.

Faza II, që nisi më 1 korrik 2021, përfshiu në procesin e ri të faturimit, transaksionin pa para në dorë mes bizneseve. Faza III dhe përfundimtarja, që u konsiderua dhe më delikatja nisi 1 shtatori 2021, ku u përfshinë në fiskalizim edhe bizneset e vogla për shitjet me para në dorë./Monitor

 

Happening now...

ideas