Për një jetë të gjatë dhe të shëndetshme mund të marrim shembull nga jetesa e qenit më i vjetër në botë

21 Nëntor 2023, 19:14 / JETË ALFA PRESS

Për një jetë të gjatë dhe të shëndetshme mund

Nëse keni pasur ndonjëherë një qen si kafshë shtëpiake, me siguri e dini se, në varësi të racës, shumica e qenve jetojnë mesatarisht 13 vjet. 

Së fundmi, lajmi se një qen në Portugali jetoi plot 31 vjet ka ringjallur shpresat e njerëzve që kujdesen për kafshët, duke përcjellë mesazhin se mund të ketë sekrete jetëgjatësie që mund t’i bëjnë kafshët e tyre të dashura të jetojnë më gjatë.

Sipas shkencëtarëve, ndërsa ka ende shumë pyetje pa përgjigje në lidhje me plakjen, është zbuluar se ka faktorë të stilit të jetesës që ndikojnë në shumë gjallesa në mënyrë të ngjashme. Pra, duke zbuluar disa fakte rreth jetës së qenit shumë të vjetër, Bobi, mund të jemi në gjendje të identifikojmë sekretet e jetëgjatësisë, të cilat do t’u japin kafshëve tona të dashura – dhe vetes – më shumë dhe vite më të mira jete.

Pra, çfarë mund të na mësojë Bobi se si të jetojmë më gjatë dhe me shëndet të mirë?

Hani një dietë të pasur me lëndë ushqyese

Siç thekson Jacqueline Boyd nga Departamenti i Shkencave të Kafshëve në Universitetin Nottingham Trent, qentë dhe njerëzit kanë nevoja të ndryshme ushqyese. Kjo do të thotë se ushqimi që konsumoni nuk ka gjasa të plotësojë kërkesat e qenit, ndërkohë që konsumimi i ushqimit të njeriut mund të jetë edhe i rrezikshëm.

Në çdo rast, sigurisht që dieta luan një rol të rëndësishëm në plakje. Në rastin e njerëzve, një dietë e ulët në yndyrna të ngopura dhe e pasur me fruta dhe perime kontribuon në plakjen e shëndetshme.

Për qentë, nivelet e rritura të antioksidantëve mbështesin prodhimin e energjisë në qelizat e trupit dhe ndihmojnë të mësuarit dhe shëndetin e trurit tek qentë e moshuar. Këto përfshijnë vitaminat C dhe E, si dhe lëndë ushqyese si acidi α-lipoik dhe L-karnitina , të cilat gjenden për shembull në mishin e kuq. Këto lëndë ushqyese zakonisht sigurohen në ushqime të fortifikuara dhe të përgatitura për qentë.

Dietat e qenve të përgatitura në shtëpi shpesh kanë mangësi në lëndët ushqyese thelbësore nëse nuk përgatiten me kujdes.

Qëndroni aktiv

Aktiviteti fizik shpesh lidhet me plakjen e shëndetshme. Studimet tregojnë se qentë që jetojnë në zonat rurale dhe qentë e mëdhenj janë më aktivë se ata që jetojnë në qytete. Një fakt tjetër interesant është se, si rregull, pronarët më të vjetër kanë qen më aktivë në krahasim me të rinjtë.

Ecja është një mënyrë e thjeshtë për të mbështetur ruajtjen e një peshe të shëndetshme trupore si për veten ashtu edhe për qenin, duke çuar në përfitime të ndërsjella shëndetësore. Mosha, madhësia, raca, gjendja shëndetësore dhe variabla të tjera do të ndikojnë në sasinë e ushtrimeve që i nevojiten një qeni. Megjithatë, si rregull i përgjithshëm, ecja dhe aktivitetet e tjera kanë vetëm përparësi, si për njerëzit ashtu edhe për qentë e tyre. Një prej tyre është se ato kontribuojnë në ndjenjën e lumturisë, e cila është një faktor kyç në plakjen e shëndetshme.

Mbani një peshë të shëndetshme trupore

Pesha e tepërt trupore shoqërohet me ulje të shëndetit dhe jetëgjatësisë si tek qentë ashtu edhe tek njerëzit. Kërkimet shkencore tregojnë vazhdimisht se kufizimi i kalorive që synon mbajtjen e një peshe të shëndetshme trupore lidhet me rritjen e jetëgjatësisë në shumë gjallesa.

Monitorimi i rregullt i peshës trupore të qenit tuaj, si dhe i peshës suaj, është një mënyrë e mirë për të kërkuar jetëgjatësi.

Ju mund të kontrolloni peshën e trupit të qenit tuaj duke parë nëse beli i tij duket qartë kur e shikoni nga lart dhe nëse mund t’i ndjeni lehtësisht brinjët e tij. Të ushqeni qenin tuaj me sasinë e duhur, jo shumë, për të përmbushur nevojat e tij ushqimore pa kompromentuar peshën e tij trupore, do të ndihmojë në uljen e rrezikut të zhvillimit të kushteve të dhimbshme dhe të dhimbshme si osteoartriti.

Si përfundim, disa ndërhyrje të thjeshta të stilit të jetesës mund të sigurojnë që jeta jonë dhe ajo e kafshëve tona të bëhen më të gjata, më të shëndetshme dhe më të lumtura.

Po ndodh...

ide