Trajtimi i ankthit të fëmijërisë që në kopsht mund të zvogëlojë efektet negative

Çrregullimet e ankthit janë disa nga çrregullimet mendore më të zakonshme tek fëmijët dhe të rinjtë. Ato shfaqen dhe mund të diagnostikohen që në moshën parashkollore, ku gjysma diagnostikohet në moshën gjashtë vjeç.
Ankthi në fëmijërinë e hershme është shoqëruar vazhdimisht me simptoma të ankthit gjatë gjithë fëmijërisë, adoleshencës dhe moshës madhore, dhe me një cilësi më të ulët të jetës.
Rezultatet sipas studiuesve:
Ne jemi studiues me Qendrën Offord për Studimet e Fëmijëve në departamentin e psikiatrisë dhe neuroshkencave të sjelljes në Universitetin McMaster. Me kolegët, ne ndërmorëm një studim të gjerë të popullsisë së fëmijëve të moshës së kopshtit që ndiqnin shkollat publike në të gjithë Kanadanë midis 2004 dhe 2015. Sipas njohurive tona, ky studim dha fotografinë e parë në mbarë Kanadanë të simptomave të ankthit tek fëmijët teksa hyjnë në shkollë.
Rezultatet tona tregojnë se një fëmijë që shfaq shenja ankthi në kopshtin e fëmijëve nuk duhet të injorohet. Fëmijët me simptoma të ngritura të ankthit kanë tre deri në gjashtë herë më shumë gjasa të jenë të prekshëm në fusha të tjera të zhvillimit të tyre sesa ata me shumë pak nga këto simptoma.
Ky studim ofron gjithashtu një vlerësim të prevalencës së simptomave të ankthit midis fëmijëve të moshës së kopshtit në Kanada. Këto në të ardhmen mund të shërbejnë si bazë për krahasimin e grupeve të fëmijëve pas pandemisë COVID-19 .
Efektet negative në zhvillim
Ankthi mund të ketë efekte negative në zhvillimin e fëmijës , edhe nëse nivelet e ankthit të një fëmije bien nën atë që klinicistët do të konsideronin një çrregullim ankthi. Përjetimi i simptomave të ankthit gjithashtu mund të ndërhyjë në funksionimin e fëmijëve, për shembull, nëse fëmijët shmangin situatat që i bëjnë ata të ndihen të shqetësuar.
Me rritjen e shkallës së ankthit tek fëmijët dhe të rinjtë që nga viti 2020, identifikimi dhe ndërhyrja e hershme janë të rëndësishme për të ulur ndikimet afatgjata.
Informacioni rreth prevalencës së çrregullimeve të ankthit tek fëmijët e vegjël është mjaft i kufizuar në krahasim me atë që dihet për fëmijët më të rritur. Ekzistojnë gjithashtu prova të kufizuara se si simptomat e ankthit tek fëmijët e vegjël mund të lidhen me aspekte të zhvillimit të tyre që janë të rëndësishme për suksesin në shkollë.
Rezultatet akademike
Në një studim të vitit 2008, studiuesit e psikologjisë nga Universite Laval dhe Universite de Montreal zbuluan se kopshtarët me nivele të larta ankthi ishin në rrezik më të madh për të mos mbaruar shkollën e mesme, krahasuar me bashkëmoshatarët e tyre jo ankth.
Ky ishte rasti edhe kur merren parasysh faktorë të tjerë rreziku si agresioni , hiperaktiviteti, arritjet akademike dhe problemet familjare. Këto rezultate treguan se mënyra se si fëmijët sillen, sillen dhe ndihen në kopshtin e fëmijëve mund të parashikojnë rezultatet akademike vite më vonë.
Studimi ynë u përpoq të kuptonte ankthin e fëmijëve të moshës së kopshtit në një shkallë më të gjerë. Rezultatet tona mund të përdoren në mënyrë të ngjashme për të studiuar nëngrupe të popullsisë. Për shembull, në Ontario, ne kemi lidhur disa të dhëna të zhvillimit të hershëm të fëmijëve me rezultatet e standardizuara të testeve në klasat 3, 6, 9 dhe 10, por ende nuk e kemi përfunduar studimin tonë.
Simptomat e ankthit
Ne synuam të përcaktonim përqindjen e fëmijëve në kopshtin e fëmijëve në shkollat e financuara nga publiku në të gjithë Kanadanë që shfaqin simptoma ankthi. Ne mblodhëm të dhëna nga fëmijët në 12 nga 13 provincat dhe territoret kanadeze (me përjashtim të Nunavut).
Ne përdorëm të dhënat e mbledhura përmes Instrumentit të Zhvillimit të Hershëm (EDI), një listë kontrolli e plotësuar nga mësuesi që mat pesë fusha kryesore të zhvillimit: shëndetin fizik dhe mirëqenien; kompetenca sociale; pjekuria emocionale ; gjuha dhe zhvillimi kognitiv; dhe aftësi komunikimi dhe njohuri të përgjithshme.
Nën këto pesë fusha janë 16 nënfusha, duke përfshirë një nënfushë me ankth dhe frikë që bie nën domenin e pjekurisë emocionale dhe përfshin simptoma të ankthit. Ne e përdorëm këtë në studimin tonë për t'i klasifikuar fëmijët si shumë të shqetësuar.
Popullata e studimit përfshinte 1,038,354 fëmijë që ndiqnin shkollat e financuara nga publiku, mësuesit e të cilëve përfunduan EDI midis 2004 dhe 2015. Shumica e të dhënave të EDI në këtë studim vijnë nga koleksione të të dhënave të plota provinciale ose territoriale të financuara nga qeveria .
Mënyra se si provincat dhe territoret mbledhin të dhënat EDI ndryshon: Për shembull, në Ontario, të gjitha shkollat merrnin pjesë një herë në tre vjet në tre dritare të ndryshme të mbledhjes së të dhënave (2004-06; 2007-09; 2010-12). Sidoqoftë, në vitin 2015, provinca kaloi në një model njëvjeçar dhe mblodhi të gjitha të dhënat provinciale EDI në një vit.
Marrëdhënia midis ankthit, cenueshmërisë
Ne zbuluam se pothuajse tre përqind e kopshtarëve u vlerësuan si shumë të shqetësuar nga mësuesit e tyre.
Tarifat varionin disi në të gjithë vendin, duke filluar nga 1.1 për qind në ishullin Princ Eduard në pesë për qind në Territoret Veriperëndimore.
Ne shikuam gjithashtu lidhjen midis simptomave të ankthit dhe dobësive në fusha të tjera të zhvillimit.
Një fëmijë konsiderohet të jetë i cenueshëm në një fushë të caktuar nëse rezultati i tij në EDI bie nën vlerën e përqindjes së 10-të bazuar në rezultatet kombëtare EDI.
Një fëmijë i klasifikuar si i pambrojtur po lufton në një zonë të caktuar. Në përgjithësi, fëmijët në ankth kishin 3.5 deri në 6.1 herë më shumë gjasa se bashkëmoshatarët e tyre jo ankth të jenë të prekshëm në katër fusha të zhvillimit: fizik, social, gjuhësor/kognitiv dhe komunikim .
Nëngrupet e fëmijëve
Fëmijët e vlerësuar si shumë ankthioz prireshin të ishin më të vegjël dhe kishin më shumë gjasa të ishin meshkuj sesa bashkëmoshatarët e tyre jo ankth, por dallimet midis këtyre grupeve ishin mjaft të vogla.
Një përqindje më e madhe e fëmijëve të konsideruar me shumë ankth kishin nevoja të veçanta dhe anglisht ose frëngjisht si gjuhë e dytë sesa fëmijët jo ankth. Hulumtime të tjera kanë dokumentuar gjithashtu lidhje midis ankthit dhe mësimit të gjuhës së dytë dhe midis ankthit dhe nevojave të veçanta. Ne zbuluam: 14.2 për qind e fëmijëve të konsideruar me ankth të lartë kishin anglisht ose frëngjisht si gjuhë të dytë. Kjo normë është dukshëm më e lartë se 12.9 për qind e fëmijëve jo ankthioz që flisnin anglisht ose frëngjisht si gjuhë të dytë; 11.1 për qind e fëmijëve të konsideruar me ankth të lartë u klasifikuan si me nevoja të veçanta (krahasuar me 3.4 për qind të fëmijëve jo ankth). EDI kap "nevoja të veçanta" kur një fëmijë ka një diagnozë mjekësore ose mësuesi ka vëzhguar se fëmija ka nevojë për ndihmë në klasë mbi dhe përtej asaj që kërkon fëmija mesatar.
Për t'i vënë këto shifra në perspektivë, shumica e fëmijëve të konsideruar me ankth të lartë flasin gjuhën e mësimit të shkollës si gjuhën e tyre amtare (85.8 përqind) dhe nuk kanë nevoja të veçanta (89 përqind).
Burim i vlefshëm informacioni
Studimi ynë tregon se raportet e mësuesve për sjelljet e fëmijëve në shkollë, një mjedis që mund të shkaktojë ankth të disa fëmijëve, mund të jetë një burim i vlefshëm informacioni mbi ankthin tek kopshtarët. Studimi ynë mbështet idenë se ankthi dhe aspektet e tjera të zhvillimit janë të ndërthurura ngushtë.
Rezultatet e këtij studimi mund të ofrojnë informacion të rëndësishëm për politikat. Për shembull, shkollat me përqindje të lartë të fëmijëve në ankth mund të inkurajohen të zbatojnë aktivitete në nivel klase për të reduktuar efektet afatgjata të ankthit në kopshtin e fëmijëve.
Ose, kurrikulat e përgjithshme, shërbimet arsimore ose programimi mund të zhvillohen dhe monitorohen për të përcaktuar se si këto po plotësojnë grupe të veçanta të nevojave të fëmijëve: ekspertët në mësimin e gjuhës dhe edukimin e fëmijërisë së hershme mund të jenë në gjendje të sugjerojnë ndërhyrje për të reduktuar ankthin e nxënësve, gjuha e tyre amtare. ndryshon nga gjuha e mësimit.
Së fundi, ky studim ofron gjithashtu vlerësime bazë të simptomave të ankthit midis fëmijëve të moshës së kopshtit në Kanada. Në të ardhmen, këto mund të krahasohen me të dhënat e mbledhura me të njëjtën metodë te nxënësit e moshës së kopshtit në të gjithë Kanadanë pas COVID-19 .
a
Po ndodh...
83 mandatet nuk janë imunitet për shokët dhe shoqet e Ramës
ide
top
receta Alfa
TRENDING 
shërbime
- POLICIA129
- POLICIA RRUGORE126
- URGJENCA112
- ZJARRFIKESJA128
