
Tarifat amerikane/ Britania do të lehtësojë rregullat e makinave elektrike

Qeveria ka njoftuar një lehtësim të objektivave të shitjes së automjeteve elektrike (EV) për të ndihmuar industrinë e makinave, përballë tarifave tregtare nga SHBA .
Një ndalim i shitjes së makinave të reja me benzinë dhe naftë do të hyjë ende në fuqi në vitin 2030, por prodhuesit tani do të kenë më shumë fleksibilitet në objektivat vjetore dhe do të përballen me gjoba më të ulëta.
Sekretarja e Transportit Heidi Alexander tha për BBC Breakfast se ndryshimet e saj nuk ishin një "plumb argjendi", por pjesë e zgjidhjes për t'iu përgjigjur tarifave të SHBA.
Partitë opozitare në Mbretërinë e Bashkuar thanë se masat e Laburistëve nuk do të mjaftonin për të nxitur industrinë e makinave.
Presidenti amerikan Donald Trump ka vendosur një taksë prej 25% për makinat e importuara në SHBA, e cila është një treg i madh eksporti për industrinë motorike në Mbretërinë e Bashkuar.
Ai hyri në fuqi javën e kaluar dhe është i ndarë nga një taksë 10% për pothuajse të gjitha produktet në Mbretërinë e Bashkuar të shpallur nga Trump të mërkurën.
Një konsultim mbi ndryshimet e objektivave të qeverisë për EV përfundoi në mes të shkurtit, por Alexander i tha BBC-së se qeveria kishte përshpejtuar procesin e prezantimit të tyre në përgjigje të tarifave.
Qeveria tha se kishte punuar me prodhuesit e makinave në Mbretërinë e Bashkuar për të "forcuar angazhimin e saj ndaj largimit", duke prezantuar "reforma praktike për të mbështetur industrinë për të përmbushur këtë ambicie".
Aktualisht, 28% e makinave të reja të shitura në MB këtë vit duhet të jenë elektrike, një objektiv që do të rritet çdo vit deri në vitin 2030.
Por prodhuesve tani do t'u jepet më shumë liri në mënyrën se si i përmbushin objektivat e tyre vjetore - që do të thotë nëse nuk shesin mjaftueshëm EV brenda një viti, ata mund ta kompensojnë atë duke shitur më shumë vitin e ardhshëm, për shembull.
Përveç kësaj, gjoba prej 15,000 £ për automjet të shitur që nuk plotëson standardet më të fundit të emetimeve do të ulet në 12,000 £.
Ndërkohë, ndalimi i shitjes së automjeteve hibride - që kombinon një motor me benzinë ose naftë me një motor elektrik - është konfirmuar që nga viti 2035.
Firmat më të vogla britanike si Aston Martin dhe McLaren do të lejohen të vazhdojnë të shesin makina me benzinë përtej afatit 2030.
Si pjesë e ndryshimeve, industrisë së makinave do t'i jepen gjithashtu 2.3 miliardë paund ulje tatimore.
Ndalimi i shitjeve të makinave të reja me benzinë dhe naftë u zgjat deri në vitin 2035 nën qeverinë e mëparshme konservatore, por laburistët premtuan të rivendosin afatin e vitit 2030 në manifestin e tyre për zgjedhjet e 2024.
Drejtuesit e industrisë së makinave kanë paralajmëruar më parë se shoferët nuk po kalonin në automjete elektrike me normën e nevojshme për të përmbushur afatin, për shkak të kostos së blerjes së makinave private dhe mungesës së infrastrukturës së pikës së karikimit.
Sir Keir tha se masat "do të nxisin rritjen që vendos para në xhepat e njerëzve që punojnë" dhe do të sigurojnë që "firmat e prodhuara në shtëpi", të mund të eksportojnë makina të prodhuara në Mbretërinë e Bashkuar në mbarë botën.
Mike Hawes, shefi ekzekutiv i Shoqatës së Prodhuesve dhe Tregtarëve të Motorëve, tha se ndryshimet janë "shumë të nevojshme".
Megjithatë, Robert Forrester, shefi ekzekutiv i zinxhirit të shitjeve të makinave Vertu Motors, i tha BBC-së se kishte "shumë fjalë në njoftim, por ajo nuk adreson vërtet çështjet kryesore".
Ai tha se prodhuesit do të vazhdojnë të paguajnë miliarda gjoba, pavarësisht uljes në 12,000 £ për makinë.
"Asgjë nuk ka ndryshuar me të vërtetë këtu - kjo është vetëm ngatërresë," tha ai, duke shtuar: "Qeveria ka shkuar për shpresë mbi realitetin."
Sekretari i biznesit në hije, Andrew Griffith, i përshkroi masat si "gjysmë të pjekura" dhe përsëriti pretendimin e udhëheqësit konservator Kemi Badenoch se "zero neto deri në vitin 2050 është e pamundur".
Zëdhënësi i Transportit Liberal Demokrat bëri thirrje për "stimuj më të mirë" për konsumatorët për të blerë automjete elektrike dhe tha se ndryshimet "nuk do të jenë të mjaftueshme për të mbrojtur sektorin nga ndikimi i tarifave të dëmshme të Trump".
SHBA është tregu i dytë më i madh i eksportit për industrinë e makinave në Mbretërinë e Bashkuar, pas Bashkimit Evropian.
Prodhuesi i makinave me bazë në Coventry Jaguar LAND Rover njoftoi të shtunën se do të ‘pauzojë’ të gjitha dërgesat në prill në SHBA, ndërsa punon për të "adresuar kushtet e reja të tregtimit".
Një tarifë e veçantë prej 10% për imortet në MB hyri në fuqi të shtunën, me norma më të larta në fuqi për disa ekonomi të tjera të mëdha.

Kush fut duart në zgjedhje, s'ka Ramë e Berishë ta mbrojë!
ide
top
receta Alfa
TRENDING 
shërbime
- POLICIA129
- POLICIA RRUGORE126
- URGJENCA112
- ZJARRFIKESJA128