
Albania is not holding parliamentary elections, but an electoral farce

Legal Analysis of the Incompatibility of the Electoral Code with the Constitution of the Republic of Albania
I. Object
The object of this analysis is to ascertain the direct and flagrant violation of the Constitution of the Republic of Albania by the provisions of the Electoral Code that regulate the system of distribution of parliamentary mandates.
II. Legal fact
The current electoral system of the Republic of Albania, although formally labeled as “proportional with multi-name lists”, in substance functions as a deeply non-proportional and discriminatory system, in which:
The first winning party (usually the Socialist Party) secures 1 mandate as a deputy with around 10,000 votes;
The second party (usually the Democratic Party) secures 1 mandate with around 10,200 votes;
While the other parties, called “small”, manage to secure only 1 mandate with over 60,000–70,000 votes.
This brutal asymmetry in the effective weight of the vote is not simply a “technical imperfection”, but constitutes a direct violation of the fundamental norms of the democratic constitutional order.
III. Dispozitat e shkelura të Kushtetutës
1. Neni 1, pika 2
“Qeverisja bazohet në një sistem zgjedhjesh të lira, të barabarta, të përgjithshme dhe periodike.”
Shkelja është e plotë dhe e drejtpërdrejtë.
Vota e qytetarëve nuk është e barabartë në peshë, sepse 10,000 vota për një parti nxjerrin një deputet, ndërsa 70,000 vota për një tjetër parti nxjerrin po një deputet.
Kjo nuk është “shmangie” nga barazia, por nënshtrimi i një pjese të qytetarëve ndaj peshës inferiore të votës së tyre, çka bie drejtpërdrejt në kundërshtim me parimin e barazisë zgjedhore.
2. Neni 45, pika 2
“Zgjedhësit gëzojnë votën e barabartë, të lirë dhe të fshehtë…”
Shkelja është thelbësore dhe e pakundërshtueshme.
Kur një parti ka nevojë për 7-fishin e votave për të marrë një mandat në krahasim me një parti tjetër, votuesit nuk gëzojnë të njëjtën fuqi përfaqësimi.
Vota e një qytetari që voton për një parti “të madhe” ka 7 herë më shumë vlerë reale në përfaqësimin parlamentar sesa ajo e një qytetari që voton për një subjekt më të vogël.
Kjo është pabarazi kushtetuese në formën më të pastër dhe më të rrezikshme të saj.
Barazia e votës nuk është simbolike — është matematikore. Ose ekziston, ose është shkelur. Dhe në këtë rast është shkelur në mënyrë flagrante.
3. Neni 64, pika 1
“Deputetët zgjidhen me sistem proporcional, me lista shumemërore.”
Shkelja është strukturore.
Kodi Zgjedhor prodhon rezultate që janë numerikisht jo proporcionale. Kjo nuk është një “devijim metodologjik”, por mohim substancial i proporcionalitetit zgjedhor.
Kur një parti me 70,000 vota merr po aq mandate sa një parti me 10,000 vota, sistemi nuk është më proporcional — është manipulues dhe i dhunshëm ndaj përfaqësimit të drejtë.
Kodi Zgjedhor ka shndërruar një sistem të deklaruar proporcional në një mekanizëm dominues për partinë e parë, duke e bërë në praktikë një sistem mazhoritar të deformuar dhe antikushtetues.
IV. Pasojat mbi rendin kushtetues dhe demokracinë përfaqësuese
Kjo shkelje nuk është thjesht teknike, por ka pasoja të drejtpërdrejta dhe të rënda mbi:
Legjitimitetin demokratik të Kuvendit të Shqipërisë,
Përfaqësimin real të popullsisë shqiptare në organin ligjvënës,
Besimin e qytetarëve në sistemin demokratik,
Kushtetutshmërinë e vetë qeverisjes që del nga ky përfaqësim i deformuar.
Me fjalë të tjera:
Ky sistem e zhvesh demokracinë përfaqësuese nga përmbajtja reale dhe e redukton në një procedurë formale të kontrolluar nga një mekanizëm i pabarabartë votash.
V. Legal conclusion
The Electoral Code of the Republic of Albania is in direct and flagrant violation of the Constitution, in particular of:
Article 1, point 2 — on equality of elections;
Article 45, point 2 — on equality of vote as an individual constitutional right;
Article 64, point 1 — on the obligation for proportional representation.
This system is unconstitutional. It does not produce fair representation, does not guarantee equality, and does not respect representative democracy.
VI. Institutional Intervention
In accordance with this analysis, the following are urgently required:
Review of the constitutionality of the relevant provisions of the Electoral Code by the Constitutional Court;
Legislative intervention to restore real proportional representation and effective equality of votes;
Immediate cessation of toleration of a system that fundamentally violates the constitutional right of Albanian citizens to equal representation.
@followers

Donald Trump ka vënë një bast të madh
ideas

The SP's political academy, a big joke

State Matura 2025 results, fictitiousness and not improvement

Success has many fathers, failures are orphans!
top
Alfa recipes
TRENDING 
services
- POLICE129
- STREET POLICE126
- AMBULANCE112
- FIREFIGHTER128