
China or the US? This is the country that builds the most military ships in the world

The United States says China is the biggest threat to national security and the biggest challenge to the US military in its efforts to defend its status as the world's largest and deadliest military force. But as the Chinese navy continues to grow, the number of ships in the US fleet is dwindling.
The US Navy has 296 ships. Thousands of companies manufacture and maintain their parts. Among them is Fairbanks Morse Defense, the largest engine manufacturer in North and South America.
The president of this company, George Whittier, told Voice of America that 90% of the company's business is related to the US Navy or Coast Guard.
The company, he said, expected the size of the navy's fleet to grow to meet the objectives of the Navy's structure, which increases every year.
But in recent years, the US Navy's fleet has shrunk. Last year's budget funded the construction of only six new Navy ships, while it decommissioned 15 older ships from its fleet.
"The 2025 budget plans originally called for the construction of 10 new ships, but now it will require the construction of only six new ships and the decommissioning of 19 old ships. So that means 13 fewer ships for the US fleet," says George Whittier of Fairbanks Morse Defense.
The United States Navy is still considered the most powerful in the world, but the number of American naval ships is declining compared to those of China. According to the Pentagon, this year the Chinese military is expected to have over 400 warships.
"It's very frustrating and very challenging to be a supplier. They're rapidly increasing the size of their navy and we're being left behind at a time when we need to build more ships," says George Whittier of Fairbanks Morse Defense.
Admiral Jim Kilby, acting chief of Naval Operations, agrees with this assessment.
"For a long time, we have been asking for a bigger navy."
But he says there has been no budget to replace all the aging ships and submarines, much less to increase their number.
“When we get funding to build a new ship, we usually replace an old ship, because maintaining old ships is more expensive and more difficult,” he says.
Mr. Whittier says the lack of growth is not only slowing down the naval defense industry, but is also hurting the supply chain.
“Mijëra furnizues janë detyruar të mbyllin bizneset e tyre dhe ky është një rrezik real. Mora një njoftim nga njerëzit në kompaninë Electric Boat që prodhon nëndetëse, ku thuhet se ata kishin identifikuar rreth 350 furnizues kritikë, zëvendësimi i të cilëve do të ishte i vështirë në rast se ata mbyllen”, tha ai.
Kompania Fairbanks Morse Defense është një nga furnizuesit më të mëdhenj të nëndetëseve amerikane dhe kompania e vetme që ofron motorët më të mëdhenj, që përdoren për luftëanijet amfibe të ushtrisë.
Çdo motor ka përmasat e një autobusi të vogël.
“Duhet të kemi dy furnizues motorësh. Por duke marrë parasysh se marina ndërton vetëm gjashtë anije në vit, është e vështirë madje të mbahet një furnizues motorësh”, thotë ai.
Ky problem ka nxitur Presidentin amerikan të marrë masa, duke shpallur këtë muaj hapjen e një zyre të re në Shtëpinë e Bardhë kushtuar tërësisht ndërtimit të anijeve.
“Ne kemi ndërtuar kaq shumë anije. Ne nuk prodhojmë shumë tani, por shumë shpejt do ta bëjmë këtë”, tha Presidenti Trump.
Kongresi pritet të rrisë buxhetin e ushtrisë për të eliminuar mangësitë e saj në ndërtimin e anijeve.
Ndërsa shumica e anijeve të prodhuara në Shtetet e Bashkuara janë për ushtrinë e saj, senatori Mark Kelly tha për Zërin e Amerikës se gjendja e industrisë amerikane të prodhimit të anijeve komerciale është edhe më e rëndë.
“Nga 10,000 anije që kishim gjatë Luftës së Dytë Botërore kemi rënë në 85 sot. Pra, në rast emergjence, në rast të një konflikti me një armik të afërt, ne jemi mjaft të kufizuar në marrjen e të gjitha masave për dërgimin e furnizimeve, pajisjeve dhe trupave përtej oqeanit”, tha ai.
Shtetet e Bashkuara ndërtojnë rreth pesë anije tregtare në vit. Kina ndërton më shumë se 1000.
“Ata kanë një kantier detar, vetëm një kantier detar, që është më i madh se të gjitha kantieret tona së bashku. Ata mund t’i ndërtojnë ato shumë, shumë shpejt, dhe ne thjesht nuk e bëjmë më këtë.”
Senatori Kelly në dhjetor prezantoi projektligjin dypartiak të quajtur Akti i Anijeve për Amerikën. Projektligji synon të rrisë flotën e anijeve komerciale të Shteteve të Bashkuara me 250 anije në 10 vjet, gjë që do të rriste gjithashtu zinxhirin e furnizimit për anijet ushtarake.
“Shumë nga pjesët që përdoren për ndërtimin e një aeroplanmbajtëseje amerikane, disa përdoren edhe për ndërtimin e anijeve të mallrave.”
Udhëheqësit e industrisë së mbrojtjes thonë se mirëpresin përpjekjet për t’i dhënë përparësi ndërtimit të anijeve për t’i bërë konkurrencë Kinës dhe paralajmërojnë se mosveprimi do të vendoste Shtetet e Bashkuara edhe më mbrapa në të ardhmen.
Plani i fundit i marinës për ndërtimin e anijeve e rrit flotën e saj në 380 anije deri në vitin 2040, sërish shumë më pak se numri i anijeve të marinës kineze sot./VOA

Pse Aleanca Madhështore përfundoi në Foltore 2
ideas


Political theater with the SP and DP lists

Magnificent Albania or Bazaar Albania!
top
Alfa recipes
TRENDING 
services
- POLICE129
- STREET POLICE126
- AMBULANCE112
- FIREFIGHTER128